Menu

środa, 12 marca 2014

Darmowy VIP!? WTF + Niedługo odchodzę

Witam ;DD. Dziś za bardzo się nie uśmiecham. Sama nwm czemu. Dziś moja najka zerwała z chłopakiem i akurat na religii musiałam z nim siedzieć ;-;. Wróciłam po 14 do domu, bo ją odprowadziłam. Oczywiście po drodze jej poprawiłam humor. Zerwała z nim, bo było widać, że buja się w innej z klasy. Ok, to teraz temat VIP'a. Znalazłam go jakoś 3 miechy temu. Normalnie podjarana byłam. Niestety Gośka mi powiedziała, że to nie legalne. Potem Wika to znalazła i też się jarała. Nie wiem czy to na pewno legalne, więc postanowiłam zapytać modów poprzez mail. Nadal nie mam odpowiedzi :( Tu macie mini reklame.

Oczywiście podam Wam tą stronkę jak będę miała pewność, że stronka jest legalna :).

Teraz trochę o odejściu. 
Niedługo nadejdzie też na mnie czas. Nie mam czasu grać w tą grę. Znudziła mi się też. Niedługo dostanę nowy telefon ( podobno jutro ) więc pewnie będę grała też na MSP APP. Tu już nikogo nie mam :(. Nat nie ma neta. Wika mnie nie lubi. A Wicia to trochę lubi. Odzyskałam zaufanie mojej najki z reala, więc niedługo na mnie czas. NIGDY nie zapomnę Was dziewczyny ♥



To chyba na tyle ;c. 

 Pozdrawiam                                                                                                                     
nissia2013 - Juss                                                                                                                   

2 komentarze:

  1. Co do ostatniej części to się z tb nie zgadzam ! ;D NIE ODEJDZIESZ NIE POZWOLIMY ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)