Menu

sobota, 29 marca 2014

Czas na prawdę, to na co wszyscy czekaliśmy-obiecany post! (tajemnica)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym wam zdradzić pewien sekret, który od dłuższego czasu obiecałam wam napisać, ale szczerze to nie chciało mi się bo byłam leniwa XD
Chodzi tu głównie o konta na MSP.................
Znam sposób na to, by mieć darmowe konto już używane z jakimś levelem (zależy jaki wylosujesz), z ubraniami, Starconis, być może z VIPEM i z diamentami.........
Co trzeba zrobić?
już wam mówię, wystarczy otworzyć WordPad
i napisać w nim takie coś:

To na czarno to jest mój email, który po prostu zasłoniłam :D
więc tam gdzie jest zasłonięte na czarno piszemy swój email, i dajemy spacje i piszemy "MSP.PL KM"
następnie wchodzimy na msp, i zapisujemy plik w WordPadzie na pulpicie.
Następnie wchodzimy w pocztę, i po jakimś czasie powinien przyjść mail z Nazwą Użytkownika i hasłem do konta, zrobiłabym fote ale niestety usunęłam tego maila i już go nie mam :C
Na początku nie umiałam tego zrobić, i zrobiła to za mnie koleżanka, i to zadziałało i dostałam konto :D
ten sposób na konta odkryła moja koleżanka, która postanowiła mi to powiedzieć i się zgodziła abym dodała to na bloga :D

jeśli ktoś nie zrozumiał instrukcji, albo nie wyszło mu obejrzyjcie właśnie jej filmik nakręcony przez nią na youtube, oto link: >>>KLIKNIJ<<<

UWAGA!
Ona mówiła, że ten sposób można robić raz na tydzień lub miesiąc!!
I DRUGA UWAGA! TO CZASAMI NIE DZIAŁA, MI TEŻ NIE DZIAŁAŁO ZAPYTAM JEJ SIĘ JESZCZE RAZ DOKŁADNIE I ZAPYTAM O BARDZIEJ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ ;D

To na tyle, dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat


3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)