Menu

poniedziałek, 3 marca 2014

CYCKY, MAJTECZKY I ŁÓŻKO?! WTF? NUDZI WAM SIĘ?! HAHAHA XD+DZIWNE OCZY+MOJE WKURWIENIE

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat przeglądałam forum gdy poszukiwałam coś o obojniakach na msp bo chcę wiedzieć jak go stworzyć ja patrze a tam taki post na forum:

(jeśli nie widzisz, nacisnij na zdjęcie)
Dziwi mnie to, że podpisała się "INESKA" bo niedawno była tu taka jedna co nazwała się Agnieszka na chat i też wypisywała takie pierdoły, ze szkoda gadać X-O jak widzicie zacnaczyłam w kółko kawałek twarzy takiej jednej, co napisała komentarz "♥" w sumie to widzicie, bo jest pierwsza XD chodzi mi o jej oczy X-O teraz właśnie jak widać jedno oko jest białe, właśnie o to mi chodziło w poscie o oczach........ no więc teraz macie fotke :D
TERAZ COŚ CO MNIE WKURWIŁO......
NAPISAŁAM NA XxNatuskaXx O TYCH OBOJNIAKACH TO TAKA JEDNA MI WYSKOCZYŁA ŻE JA HEJTUJE LUDZI KTÓRZY UBIERAJĄ CHŁOPSKIE RZECZY NA DAMSKICH POSTACIACH
BOŻE.........-,- OGAR!!!!
NIE WIECIE O CO CHODZI NO TO NIE PISZCIE LUUDZIE -,-

To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. No nie maja Co robic tylko zasmiecac forum -.-*
    Pozdrawiam
    storotka12345

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)