Menu

poniedziałek, 31 marca 2014

BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat właśnie niedawno wróciłam ze szkoły, oczywiście jestem chora i na pierwszej lekcji nie mogłam ani jednego słowa z siebie wydusić, i nawet nie wiem czy ja przypadkiem mam nieobecność wpisaną -,- ŻAL!
Ok jeśli chodzi o temat posta, to nie wiedziałam jaki dać, ale pamiętacie posta co pisałam o klinice piękna i o tej blokadzie?
A WIĘC WIDZIELIŚCIE MAILA, KTÓREGO WYSŁAŁAM DO NICH?
DOSTAŁAM ODPOWIEDŹ OD MODÓW, I ZOBACZCIE JAK MI SIĘ UDAŁO!


Juhuuu, bardzo się cieszę
PS jeśli nie widzisz co jest napisane, kliknij na obrazek :D
No widzicie? Nat zawsze walczy o swoje XD
mam nadzieję, że dotrzymają słowa
I NIE MÓWCIE, ŻE SIĘ NIE DA, BO JAKOŚ MI SIĘ UDAŁO ;D tylko żeby dotrzymali słowa, bo chyba uduszę X-O XD

To na tyle bo źle się czuję X.X ;C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Ludzkość uratowana dzięki Wam :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię nową klinikę, i zmiany z oczami ._. Tylko z cenzurą się z wami zgadzam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. THANKS!!ZA TO ŻE NAPISAŁAŚ O TYM DO NICH☺♥ :*
    FUCK YEAH ŻE ODPOWIEDZIELI!!<3 <3 <3 <3 ;D jaka radocha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiaaa-,- ja też do nich pisałam w sprawie męskich bluz odpisali mi tak samo a efektów dalej nie widać :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)