Menu

sobota, 8 marca 2014

Błąd skóry :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj chciałabym wam pokazać pewien błąd związany ze skórą w klinice piękna, a mianowicie chodzi mi o niebieską skórę dla VIP. Już tu dużo osób zauważyło dlatego postanowiłam już o tym napisać posta XD

A więc tak:
-Wchodzicie w klinikę piękna
-Wybieracie niebieską skórę dla VIP
-I możecie ją śmiało kupić! :D

Oby było więcej takich błędów XD wiem, że już pewnie bardzo dużo osób o tym wie, ale postanowiłam o tym napisać tak na wszelki wypadek.
Chciałabym żeby MovieStarPlanet zmieniło się, może nie do końca w całości, ale ogólnie :///
Wieczorkiem może zrobię mój własny wygląd MSP w programie, i wam pokażę jak ja sobie to wyobrażam, tak by było lepiej dla nas wszystkich, bo przede wszystkim chodzi mi o tzw. "Lagi" ale nie tylko :)

Postaram się :D
I gifa dla liry (lira35) zrobię niebawem :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)