Menu

wtorek, 25 marca 2014

ALAKINGA oraz UkradnijDlaMnieNiebo - Konta

Hey :D. Franek do jutra ma przemyśleć czy da mi tą szanse. Jest mi trochę smutno :(. Ja się chyba serio zabiję jak nie wybaczy :C. Cóż, trzymajcie kciuki. Oki, żeby nie przynudzać. Mam coś dla Was! Nudziło mi się i napisałam w wyszukiwarce "ALASTRINGA" i patrzcie! HAHAAH JEBŁAM HAHAHAH


HAHAHAHAHAH WTF XD. OKI ZNALAZŁAM COŚ GORSZEGO! PATRZCIE! AHAHAH















HAHHAHAH JA NIE MOGĘ HAHAHAHA SIKAM


OKI. TO TRZYMAJCIE KCIUKI,ABY FRANUŚ MI WYBACZYŁ ;CC.

Pozdrawiam                                                                                                                       
nissia2013 - Juss                                                                                                                          


7 komentarzy:

  1. OMG! O.O jebłam na ziemie gdy czytałam tego posta xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jebłam jak Ty, Juss. Ahahahahaha ! XD No jeszcze popłakałam się ze śmiechu ! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaahahaha UkradnijDlaMniePampersa xD
      / Współczuję ALAKINDZE. To chyba dlatego odeszła ;_;

      Usuń
  3. Hahaha współczuje oryginalnej ukradnijdlamnieniebo, ale .... xddd hahha

    OdpowiedzUsuń
  4. UkradnijDlaMnieLame xd :') Boze, ludzie sa glupi xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulradnij dla mnie pampersa lub UkradnijDlaMnieDupe xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)