Menu

czwartek, 20 lutego 2014

Znowu powracam + Nowy wygląd bloga *O*

Hey Miśki! Sorki, że nie piszę znowu, ale nie mam o czym pisać. Zdjęć robić nie mogę, bo komputer nie mój. Mój internet jeszcze nie odblokowany :(. Zostaje mi tylko grać na komputerze wujka ;/. Widzę, że dziewczyny wstawiły zdjęcia swoje z reala *U*. Sweet *--*. I tak je widziałam już na Tiny i na Skype nie raz, więc dla mnie zaskoczenia nie było. Ja też niedługo wrzucę swoje fotki, więc zobaczycie też mnie ;p. Trzymajcie kciuki, aby odblokowali mi internet jak najszybciej :D. Teraz troszkę takich tam filmików z YT



- Tańczące dziadki o.O

Dziadek śpiewa techno
Dziadek śpiewa   <--- Jebłam hahaahaha
Techno Dziadek tańczy na rynku w Krakowie



- Rozmowy telefoniczne XD

Studenci zamawiają pizzę
Nosel Kręci w Radiu ZET: Sygnał telefoniczny
Nosel Kręci w Radiu ZET: Prywatne toalety użyteczności publicznej
Nosel Kręci w Radiu ZET - Doda


- Żule o.o



Gdzie jest bigos?
Czarna Porzeczka




I... "Zapytaj Beczkę". Jakby ktoś nie wiedział to jest podobne do Niekrytego Krytyka XD


ZAPYTAJ BECZKĘ #51 - Wszyscy jesteśmy Krzysztofami ( zboczone x.x)
Zapytaj Beczkę #42 - Studenci to Gimbusy

Jest jeszcze więcej, ale jak coś to na YT szukajcie ;DDD.
Mam nadzieje, że jutro będę miała pomysł na posta :).
Teraz właśnie idę wbijać moim koleżankom z rl kase na konto c:



Pozdrawiam! ;DD
nissia2013 - Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)