Menu

poniedziałek, 10 lutego 2014

Znowu limit ;-;

Hey, chciałam tylko poinformować, że siadł mi limit na necie. Nie martwcie się, będę starała się pisać codziennie posty z tableta. Może gra mi ledwo załaduje, ale zawsze coś, nie? :). Jeszcze chciałam dodać, że przed chwilką skanowałam lapka i miałam 28 zagrożeń o.O. Większość oczywiście przez Vegasa :p. Dobra, nie ważne. Chciałam jeszcze napisać, że mama mi będzie kupywała telefon na abonament na doładowania ^^. Ale się jaram *-*. Będzie to najprawdopodobnie nokia lumia *O*. Jeezuu xd. Jak mama mi kupi Lumie, to poproszę wujka aby zrobił mi xboxa na Lumii, bo można xd. Moja siostra ma lumie i podłączyła xboxa do telefonu i ma gry :3. No ale jeszcze nwm czy to będzie akurat Lumia, bo mama coś mówiła, że z Plusa do niej zadzwonią i zaproponują ofertę. No tak, ale będe musiała poprawić oceny :(. Ehh, i jeszcze mam se doła ;c. Już nie będę mówiła dlaczego...


Pozdrawiam ;**
nissia2013 - Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)