Menu

środa, 5 lutego 2014

Znowu coś z lapkiem ;c

Hey Miśki. Jak widać po tytule znowu mam coś z laptopem. Skończył mi się Antyvirus Avast, więc pobrałam G Data. G Data informuje mnie, że są nowe aktualizacje wirusów, oraz, że system jest zagrożony. Moja próba aktualizacji nie powiodła się. Wyskakuje mi niepowodzenie z resztą jak z każdą aktualizacja systemu. Najgorsze jest to, że ŻADEN z internetów na moim laptopie nie działa -,-". Oczywiście posta piszę z laptopa mamy którego nienawidze ;p. Dlaczego nienawidze? Bo Windows 8 -,-. Ale taki pojebany Windows 8 taki jakiś inny niż w szkole D:. Hahahaha żal moja mama nie ma antyvirusa ;-;.Zaraz jej trojany znajdę i będzie mi dziękować -,-. Dobra, to na tyle. Spróbuje coś jeszcze z tym moim lapkiem zrobić :).




Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)