Menu

czwartek, 27 lutego 2014

ZMIANA TŁA+POWRÓT ZE SZCZEPIONKI ;/+TŁUSTY CZWARTEK

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat najpierw zacznijmy od zmiany tła :D to oczywiście oznaczało nową kolecje, konkurs, animacje, tła, muzykę itd.... :D czyli tak jak przypuszczałam :D przed szczepionką jakoś o 7-8 rano weszłam sobie na MSP i było takie tło :D :


A gdy wróciłam ze szczepionki tło wyglądało już inaczej czyli tak jak teraz :D :


Moje zdanie o kolekcji
Szczerze powiem, że jest okropna, animki nawet spoko ale ubrania? co ja żyje w latach 80-tych? trochę mi to je przypomina ;-; myślałam, że będzie lepsza jedynie tylko bluzki są nawet spoczko, kupiłam sobie jedną w krate z takim sweterkiem, zresztą mam na sobie :D to tego mojego stroju z nowej kolekcji pasowałby mi ten kapelusz kowbojski haha XD szkoda, że go nie ma, wyobrażam sobie *O*
W następnym poście pokażę wam jakieś sposoby na wygląd lub modę bo bardzo dużo osób mówi że mam bardzo dobry gust, i żebym robiła im looki :D
cieszę się :)

Teraz coś o szczepionce :(
Bałam sie u lekarza tak szczerze to myślałam że będzie gorzej, ale gdy zobaczyłam tą igłe to nie dobrze  mi było, ale poczułam tylko ukłócie i już mi wlali płyn ze strzykawki :D krew mi poleciała, ale cóż XD
Następną szczepionkę mam w wieku 18 lat o.O chyba mnie już nie będzie na MSP xDDD a szkoda HEH chociaż nie wiem co nastąpi xd :D

Teraz tłusty czwartek
Chciałam wam życzyć miłego dnia, i dużych napełnionych brzuchów!!! :D:D XD
Lepiej zjeść chociaż jednego pączka, bo będziecie mieli niepowodzenie XD no przynajmniej tak mówią, nawet w faktach przed chwilką XDD

To na tyle
Udanego dnia miasiaQi ;**

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)