Menu

piątek, 28 lutego 2014

WYNIKI KONKURSU (WIADOMOŚĆ OD ILONKI ;D) +FILMY, PYTANIA XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat nie mogę się doczekać kiedy zrobią nam ten sklep, i przetestowałam już ten taki znaczek mały kwadratowy z ludkami co pokazywałam w poprzednim poście, i tak! można zaprosić jedną osobę na zakupy, i widzicie siebie jak przymierzacie ciuchy, zmieniacie kolory itd...... XD ale gdy nie ma się na sobie bluzki lub spodni (np.) albo oby dwóch rzeczy no to jest taka kabina niebieska XD

Ok powracając do tematu wyniki konkursu VIP ELITE NA TYDZIEŃ :)
Jak wiecie to jest konkurs Ilonki, który zareklamowałam, bo ja daję nagrodę na 3 miejsca :D
I wiadomość od Ilony (Ilonajla11) jest taka, że wyniki odbędą się 10 MARCA tego oczywiście 2014 roku XDD
Dlaczego tak się stało?
Ponieważ jej doładowanie na konto przychodzi gdzieś w marcu, i teraz nie jest ona w stanie zrobić komuś członkostwo VIP :)

Ok to teraz temat tabu w sumie w tych czasach XD
Mam pytanie co do filmów......
Bo mam 500 wejść lub mniej na sekach, no i zastanawiałam się czy nie zacząć robić filmów, ale boję się, że nie będziecie oglądać a stracę kase na tła itd... więc mam pewne pytanie co też jest dla was bardzo korzystne jeśli będzie dużo wejść :D

Czy chcecie abym co nowy film brała osoby z bloga do filmu jako aktorzy lub narratorzy aby po prostu pomóc wam w levelku czy coś?
I czy oglądalibyście i zachęcali osoby na forum, polecali film, w ctrl (opisie na msp) ogłaszali filmy?
Jeśli tak chcecie i byście tak robili proszę napisać w komentarzu, a niebawem w poście będą osoby które wybiorę!! :D (i tak będzie zawsze kochani ♥)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. Zrób film :)
    Diva0404

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób film,napewno będzie ciekawy

    kamcia181999

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób film ;3 Ja mogę w ctr pisać jak jakiś zrobisz xd Jestem Domaa x3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. rób filmy , chętnie je obejrzę a nie tylko te seki (oczywiście je też będę oglądać) pozdrawiam emma07123456 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie weźźź jako narrator. hahahaahahah plizzz Nat. xd hahaha Zarobię fame. ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! :D Rozjaśniacie mi każdy dzień cudownymi postami! Dziękuję *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super... Mi się wydaje, że tylko mojej pracy do konkursu nie zobaczono... No bo ja mam takie gówniane szczęście ;-; Porshia, jeśli mogę o to Ciebie prosić to powiedz tej Ilonce, że moją wiadomość pomneła...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)