Menu

niedziela, 2 lutego 2014

WRACAM 20 LUTEGO!!+Coś dla Juss...

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś mam dla was bardzo smutne wieści............. :( a więc ja wchodzę na neta, a tam że pozostało mi mniej niż 1G (giga bajtów) internetu :( więc nie będzie mnie AŻ DO 20 LUTEGO!
dlaczego aż wtedy? Ponieważ wtedy przychodzi mi następny net :() przykro mi, ale będę co dwa dni wchodziła po 30-40 minut na neta, ponieważ starczy mi go TYLKO na pare godzin (od 7-10 godzin) JEST MI BARDZO SMUTNO NIE WIEM CO ZROBIĘ ......... :'(

Teraz coś dla Juss .....
Wiesz że bardzo Cię kocham tak jak Wicie i Jess ale nie wiem czy będę z tobą na walentynki!! UWIERZ ŻE BARDZO W TĘ CHWILĘ CHCĘ Z TOBĄ BYĆ W TEN DZIEŃ DLATEGO BĘDĘ WCHODZIŁA TAK MAŁO NA INTERNET, PONIEWAŻ CHCĘ DLA CIEBIE ZOSTAWIĆ JAK NAJWIĘCEJ INTERNETU :( PAMIĘTAJ ŻE BARDZO A TO BARDZO CIĘ KOCHAM I ŻAŁUJE ŻE CIE NIE ZNAM W RZECZYWISTOŚCI.......... WTEDY ŻYCIE BYŁOBY ŁATWIEJSZE I JESZCZE JESTEŚ Z INNEJ SIECI NIŻ JA TO NAWET NIE MOŻEMY PISAĆ SMSÓW :(

Kochani, na moje konto będą wchodziły dziewczyny do póki nie będę miała kolejnego neta i pisać na blogu też one będą, więc raczej notek za wiele nie będzie, bo wiecie że ja najwięcej piszę i to codziennie XD zawsze znajdę dla was temat! :* ALE NIE ZAPOMNIJCIE O KONKURSIE KTÓRY DALEJ TRWA! :D

Do zobaczenia!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)