Menu

piątek, 28 lutego 2014

WKRÓTCE ODNOWIONY SKLEP NA MSP!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj sobie wchodzę do juss (nissia2013) ♥ i ona mi tu gada że na duńskim MSP jest nowy sklep, a jeśli tam no to pewnie na naszym też będzie X-O jestem bardzo ciekawa czy będzie też na naszym, i czy nas o tym w ogóle poinformują ale mam nadzieję że nie będzie jakiś głupi i nudny jednak nie będzie to taki nowy osobny sklep, tylko taki ulepszony:D

Tu macie foty sklepu, który będzie wkrótce odnowiony:

mam nadzieję, że na moviestarplanet.pl szybko dodadzą tę opcję, jest ona wygodna, i można wszystko dokładnie zobaczyć, oczywiście te plakietki u góry czyli to:



one zostaną, ale jak widzicie jest jeszcze na kabinie (fioletowym tle) takie dwa ludziki w kwadraciku, to oznacza to (ale nie jestem pewna), że będzie można zapraszać ludzi do udziału z nimi w sklepie!
Bardzo się cieszę, i czekam cierpliwie.

Niedługo napiszę wam ciąg dalszy w sprawie Cherry loves You <3 ale też zerkne na testowe MSP czy już coś pomału robią z naszym sklepem! :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)