Menu

czwartek, 27 lutego 2014

Wirusy na moim Lapku ;-;

Hej.Hej.Hej.Hej.....
Tu WiciaPL>>> jestem MEGA Wkurwiona , bo okazało się że na moim Laptopie BYŁO 27 WIRUSÓW !!! I aż 14 dotyczących tylko MSP. ;-;
Z tego wynika ,tak jak powiedział WEZIO że osoba która Próbowała mnie ZHAKOWAĆ obserwowała mnie przez nie cały miesiąc....
Nom i chyba mam se zakaz kompa ;--;

Hakerka prawdopodobnie że wiedziała o mnie tyle rzeczy że bez problemu Wkradła się na moje konto -,-
Wezio próbował po raz kolejny oczyścić mojego laptopa od Wirusów , ale nadal nie wiemy czy udało się to do końca ponieważ nie które Wirusy są takie skryte że nie idzie ich odnaleźć .

Wezio także namierzył IP Komputera z którego Haker wypisywał opisy itp. Ale nie rozumiemy tego , bo hakerka nie robiła tego w Polsce o.O prawdo podobnie w Anglii ;o

Miałam też myśli o policji , ale to nie będzie konieczne hahah xd
Jak ktoś się włamie na konta xWikusiaxx-Wiki , XxPorshiaXx-Nat , nissia2013-Juss To obiecuje Wezio sobie poradzi -,-

Również Porshia-Nat wspomniała ze niama mnie na lapku (bo naprawdę mnie nie ma ) ,
ale ja niby chodzę po blogach piszę itp. a mnie nawet nie mam na kompie o.O Więc proszę też czasami uważać czy na pewno piszecie ze mną x.X PODSZYWACZY TEŻ NIE LUBIĘ ! Grrr

O boshe , trochę się rozpisałam xD Ale to na tyle ....;)

Pozdrawiam-WiciaPL>>>

1 komentarz:


  1. Ja mam: 153x trojan, keylogger (Tak. Radzę z tym sobie, mam na to sposób <3) Tsunami ("Usuwa" windowsa, ale u mnie wszystko spk) jakiś Gallard i wiele.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)