Menu

czwartek, 6 lutego 2014

Wczorajszy karnawał+ zabawa XD+ Cochanella ukradła konto? O.o

Hey!
Piszę tego posta aż z trzech tematów O: xD
Ok. Pierwsza sprawa to mój karnawał wczorajszy :D
Nom to tak opowiem wam. Byłam se w sql itd. Ptm nie chciało mi się iść do domu. No to poszłam do kol (Klaudii). No i tam se przyszłyśmy posiedziałyśmy chwile i ptm sie malowałyśmy xd. No i oczywiście mądra Wika (ja) pomalowała sobie pięknie oczy, że jak zwykle jak otworzyłam oko to się jedna kreska odbijała -.- Wkurzające to! XD No to jakoś się udało. Ptm i się rozmazało na całym oku (ono) i nawet nie pokazałam sis Klaudii. Ok pomalowałyśmy się. (przed tym się ubrałyśmy XD) No i znowu mądra ja, ubrała bluzkę i jak się tańczyło to oczywiście musiałam podciągać (ono). No i szukałam kluczy po calusieńkim plecaku i się okazało że były w czapce (ono). Dobra poszłyśmy do sql. Byli chłopcy (Szymon, Staś, Dawid). Grali w w.o.t. u naszego pana w gabinecie haha XD No i biegaliśmy sb. Poszliśmy na korytarz i graliśmy w berka XD No i jak się zeszło więcej osóbo 16:30 w końcu zabawa. Oczywiście my przy głośnikach :D Jak zawsze :D No i zaczęło się głupim enejem -.- Ale ptm było ok.. W miarę, dopóki nie łan dupekszyn, srat te foks sraj itd... Na łan dupekszyn zobaczyłam że moja o rok starsza przyj (Kasia) zatykała uszy to do niej pobiegłam i wybiegłyśmy. No i leciała ptm głupia bałkadupanica -,- To siedziałam w środku naszego koła na najgłupszych. Parkiet sie tak fajnie ruszał *.* Dopsze, już za długo o imprezie XD
Ok, 2 sprawa.. PAMPAMPARAMPAMPAMMM...:
Zabawy z Juss.
No dzisiaj od powrotu mojego ze sql gadałam z Juss. Śmiałyśmy się i wgl.. Zrobiłyśmy coś mega głupiego, hahaha. Ale nie powiemy bo to po prostu. Ahhh XD No i to chyba wszystko bo nic nie powiem! hahah XD
Trzecia sprawa.. TuTuTuTuTuuuuu..:
Cochanella ukradła konto? O.O
Sami zobaczcie, ale dziwne że się nie podpisała.. u Wiki ($$czarn@$$) takie opisy:


O.O Dziwne, c'nie?
Okey, no to to chyba na tyle.

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)