Menu

wtorek, 18 lutego 2014

WAŻNA INFORMACJA!+LOTERIA!!!!!!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie mam już kompa i wgl., ale jak niektórzy wiedzą net przychodzi mi dopiero za 2 dni....................... i niestety ten net, który miałam do tej pory kończy mi się.......... dlatego za 2 dni będę w pełni z wami, obiecuję :) a teraz ja będę wchodziła przez te 2 dni na neta, a potem na prawie cały dzień, tylko przez te 2 dni będę siedziała na necie troszkę krócej, tylko w tym rzecz :) więc nie martwcie się, będę często dostępna na GG na telefonie, lub troszkę na necie, kocham was! :D i cieszę się bardzo, że znowu z wami jestem, nie zapomniałam o was, ale w związku z tym co tu się dzieję ogłaszam LOTERIE, każdy z wam może wziąć udział, ALE LICZY SIĘ TUTAJ SZYBKOŚĆ!!!
UWAGA!
Co trzeba zrobić?
Wystarczy napisać w komentarzu:
Nick, oraz liczbę od 1-10
UWAGA! liczba może być napisana tylko RAZ!!!
Kto pierwszy ten lepszy, spieszyć się, bo w sumie to tylko 10 osób może się zmieścić :D
NAGRODA TO:
Za osobę, którą wylosuję dostanie prezent z listy życzeń do max 550 SC (StarCoins) :D
TO TEŻ COŚ, WIĘC SPIESZYĆ SIĘ!! ;D
UWAGA!!
WYNIKI OGŁOSZĘ 20.II.14 (20 lutego 2014 roku)
ALE TO NIE WSZYSTKO KOCHANI!!!!
W NASTĘPNYM LOSOWANIU BĘDZIE SPECJALNE POZDROWIENIE, ORAZ PREZENT Z LISTY DO 550-600 SC (StarCoins) WIĘC MIEJCIE NASZ BLOG NA OKU ;D
ZWYCIĘZCĘ LOTERIADY NAPISZĘ 20 LUTEGO W POSCIE, I TA OSOBA MA NAPISAĆ W KOMENTARZU, ŻE TO ONA I ODEBRAĆ NAGRODĘ :)

Dziękuję kochani! :)
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS przepraszam, Juss, Wicia, Jess że tak po prostu wyszłam z neta......... po prostu mi się wyłączył ;( XD
aha i przypominam o konkursie, do wygrania VIP na tydzień ELITE!! :) duużo konkursów, i nagród was czeka jeszcze :D :)

10 komentarzy:

  1. 1- Na Kolanka I Do Sniadanka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 - WiciaPL>>> ?
    OTO CHODZI ? HAHA ?

    OdpowiedzUsuń
  3. 3-Hola hola pop

    OdpowiedzUsuń
  4. 2-Belieberka@1
    XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr: 6
    Nick: alexandra st 100 a
    Sorki nazwa powinna być alexandra st 100 a . a jest Myszkaaleksa z TFM sorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. xWikusiaxX- huhahowa czwóreczka ;D (4)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)