Menu

sobota, 1 lutego 2014

ŁUHU NIE MAM KARY+KONKURS! :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chciałam wam powiedzieć, że w napięciu czekałam na mamę, ale ona nie dała mi kary UFF ale jutro rano muszę się zacząć uczyć matmy :( powiedziała że mi pomoże :() więc oby było dobrze..... TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI XD

Teraz coś o konkursie
Zrobiłyśmy z Iloną konkurs na jej blogu, oczywiście ona mnie zaprosiła do współpracy na tym blogu ale ja tylko piszę tam notki, bo to jej blog XD ZA PIERWSZE MIEJSCE JEST VIP NA TYDZIEŃ ELITE BEZ WCHODZENIA NA KONTO BO WYKUPIMY WAM KARTĘ PODARUNKOWĄ :D SZCZEGÓŁY NA STRONIE: >>KLIKNIJ<< KONKURS POLEGA NA NARYSOWANIU SWOJEJ MOVIESTAR ;D WYKAŻCIE SIĘ KREATYWNOŚCIĄ! ;D

Aha i zgodnie z obietnicą chciałam podziękować Belieberka@1 za obserwowanie :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)