Menu

sobota, 15 lutego 2014

TU JA WASZA PORSHIA! :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat sluchajcue jeszcze 5 dni I wracam do was na MSP oraz blogs I znowu będę dla was wszystkich pisać dużo postów ! Wytrwajcie te parę dni i czekajcie na mój powrót! PS przepraszamy za nie dodanie walentynkowego bloga ale mnie nie ma na necie.... Jeszcze 5 dni chociaz postaram się go zrobić trochę na telefonie, myslalam ze Wika zrobila napisy i tlo ale jednak nie zrobila wiec nie wiem czy to jeszcze zrobimy czy nie bo i tak jest juz po waentynkach ale obiecuje ze jak wrócę to zrobimy nowy wygląd! 2 sprawa przeraszam was za ten regulamin chatu, poprawie ten blad tuż przy zmianie wyglądu bloga c: aha i co do tego komentarza pod postem WiciPl to nie martw sie niedlugo wrócę c: glownie pisze tego poeta dla ciebie, i dziekuje ci ze uważasz ze pisze najlepsze posty :D milo mi ;***
To na tyle będzie:D
aha i PS przypominam o konkursie do wygrania vip elitę na tydzień jeszcze 12 dni i będą wyniki! C:
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
czekajcie na mnie z cierpliwością! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)