Menu

wtorek, 18 lutego 2014

TU JA PORSHIA, POWRÓCIŁAM ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam kompa, i wróciłam więc ponownie będę z Wami na MSP oraz będę dla was jak najwięcej pisać! :D co do losowanka, zrobię niebawem ;D! przypominam o konkursie, do wygrania VIP elite na tydzień! :D cieszę się, że ponownie jestem z Wami moi kochani!
Ale mam też o wiele lepsze wieści.........
ZA MIESIĄC BĘDĘ MIEĆ NIELIMITOWANEGO NETA!! NIEZMIERNIE SIĘ CIESZĘ, PONIEWAŻ BĘDĘ Z WAMI PRAWIE ŻE ZAWSZE ;*;*;*
KOCHAM WAS ♥

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)