Menu

piątek, 21 lutego 2014

TALKING ANGELA, TALKING GINGER UWAŻAĆ!+CZEMU WARTO GOLIĆ PACHY? XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak wiecie teraz całe forum krąży o tym całym talking Angela, talking Ginger, tak to bardzo dużo osób straszy....... I są tego skutki uboczne
Jeśli to zobaczysz możesz nawet przez całe życie czuć strach za plecami, ja głupia w to weszłam i tak mam NIE PATRZCIE W OCZY GINGERA, tak to ładny kotek, ale nie patrz w oczy błagam :( takie rzeczy znajdują się na facebooku lub innych stronach, talking angela też nie jest za fajna, prosze nie oglądajcie tego chyba że ktoś naprawdę sobie tak chce zrobić, i jesli ktoś to przetrwa to znaczy że ma mocne nerwy, bynajmniej tak mówią, ja akurat mam jeden ze skutków ubocznych, panicznie się boję jedynie nie w dzień, ale uwierzcie, nie jest to przyjemne ;/ tu jeden z forum, nicków nie zasłaniam, bo po co skoro jest to na forum?
(aha i przed fotką chciałam wam powiedzieć, że bardzo dużo osób w to nie wierzy i mówi że to bzdury, ale na moim doświadczeniu-wystraszyłam się, więc proszę nie hejtujcie)

To jedna z fotek na forumie

Nie polecam
aha i po drodze zobaczyłam na forum coś o pachach, weszłam a tam:
 hahaha chyba obejrzę, zapraszamy na film Diva Forever, gratki tytułu hahahah
a skoro jesteśmy tak przy pachach, to w szkole już pilnują higieny, bo dyrekcja sądzi że dziewczyny się już bardzo pocą bo dojrzewają i mają się częściej myć hahaha xD wiem, że to idiotyczne ale skoro jesteśmy tak przy tym no to
-Dlaczego warto golić pachy?
tutaj jest dobra stronka o goleniu, i mówią jak podejść do tego >>>KLIKNIJ<<<
wiem, że to trochę niezręczne, ale to normalne więc bez hejtów hahaha XD wezcie w ogóle nie wiem co mi odbiło że zarzuciłam taki temat, ale dziewczyny!! pot czuć pomimo że same tego nie czujemy XDD dobra kończe ten temat, bo jest bez sensu to nie strona do golenia pach i jaj hahahaha xd sorki ale mam jakąś głupawkę więcej nie napisze o pachach możecie być pewni! XDD to tak dla śmiechu xd
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

15 komentarzy:

  1. Ha ha ha ha ha ha ha! LOL! xD! x3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie polecam :| Jedna znajoma z MSP spytała się czy jest ped0filem ona odpowiedziała oczywiście że tak ! A te 2 Hahaha LOL ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten filmik.. Padłam za śmiechu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwierzyłam w tą Angele i też się boję... codziennie. To nie jest miłe uczucie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kotka się zapytała czy chce mieć dzieci O.o byly dwie odpowiedzi ,,yes,yes,yes'' lub ,,no'' XD

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie bylo tak ze wg z nia nie gadalam tylko ja bilam xd , a ona nagle do mnie napisala cos o dzieciakach!!! Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanką miała to i głupia podała jej (angeli) prawdziwe dane.SERIO!!! A jak dziewczyny z klasy pokazywały jej środkowy palec i mówiły przekleństwa, kotka zrobiła się czerwona, jakby we krwi!!!Potem ogladalam w grafice i czytalam przypadki innych ludzi, nie mogę spać po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja. Się. Trochę. BOJĘ!!!.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanówmy się. Do dziwnych zachowań są dwa rozwiazania.
    Oczy. Może chcieli pokazać wygląd kawiarenki, a ci ludzie to przechodnie ( mało prawdopodobne), lub złodzieje, którzy chcą okraść kawiarnię ze słodyczy xd. A może naprawdę ktoś cię widzi?
    Teksty. Z wybranych do rozmów wyrazów komputerowo tworzone są zdania. Amoże serio to pedofil do ciebie pisze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiecie co wszyacy mowoa bzdury aale to prawda czylli uwaga >DEPRESJA < uwaga dzieci i nastolatki i takze dorosli maja z tego depreche bo np. Jej dziecko to pokazalo . Tragedia pedofili ratujcie sie lepiej jq valy czas patrze na kamerke oczy kotow i w dupe boje sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zainstalowałam i od razu odinstalowałam i teraz się ciągle boję i w dniu i
      w nocy to jest uciążliwe

      Usuń
    2. Ja to zainstalowałam i od razu odinstalowałam i teraz się ciągle boję i w dniu i
      w nocy to jest uciążliwe

      Usuń
  11. Moja sis to miała ;O lecz odinstalowała. Bo nie lubi gierek o kotkach

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest bez sensu, pomyslcie se, miliony ludu to pobieraja. Pomyslec se jaka by byla armia pedofili, zeby tylko kogos przestraszyc. Oczywiscie takze watpie, by taki pedofil szedl do czyjegos miasta, by kogos zastraszyc. Co do tych wiadomosci - fajny troll nawet sie udal. Te ,,meble'' tego pokoju to tak naprawde kawiarnia, a dwojka ludzi - czlonkowie boisbendu ktorzy ida na koncert, badz sa to przechodnie. Co do Gingera - to sam nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)