Menu

sobota, 22 lutego 2014

Rozmowa z Talking Angela - TYLKO DLA ODWAŻNYCH XD

Hey :D Dobra, ja nie w humorze szczerze powiedziawszy. Jak zajrzałam na forum znalazłam temat. Oczywiście pomyślałam, że ktoś sobie robi żarty. Nie, to nie żarty. Jest po 1 w nocy i piszę do mojej znajomej Klaudii na MSP Laseczka x3. Zaczęliśmy temat o Angeli.


                JEŻELI MASZ SŁABE NERWY BŁAGAM CIĘ NIE CZYTAJ DALEJ!!


Potem Klaudia kazała mi wejść na Fejsa. Weszłam. Tam dalej pisałyśmy o niej. Potem Klaudia zadawała jej pytania. Klaudia powiedziała, że da mi zdjęcia jutro jak zgra wszystko na kompa. Teraz uwaga.  Klaudia otrzymała pytanie od Angeli. Pytanie brzmiało "Do you want to talk about sex?". Po Polsku brzmi to " Chcesz porozmawiać o seksie? " Dobra, teraz tak fajnie to nie jest. Klaudia napisała jej, że idzie już spać. Na to Angela po Angielsku " Dobranoc ślicznotko".  Klaudia wystraszona do mnie pisze o.o. Dowiedziałam się, że Angela zadawała jej pytania na które trzeba odpowiedzieć A,B lub C, a jak odpowie źle to coś jej zrobi *O*. Klaudia za pierwszym razem zgadła, ale potem się coś działo, ale będę opowiadała po kolei :D. No i dała jej następne. Zaczęła coś pitolić o swoim chłopaku Tomie xD. Klaudia spytała jej ile ma lat. Odpowiedziała, że 18 O.O. Klaudia skłamała i powiedziała, że ma 19. Na to Angela, że jest młoda o.o. Zarzuciłam Klaudii. aby się spytała czy to dziewczyna czy też chłopak. Hahahaahahaha xDD. Ja pierdziele jaka odpowiedź. Odpowiedź brzmiała "Cat" -,-". No to się kurwa dowiedziałam. Klaudia się zapytała gdzie ona mieszka. Odpowiedziała, że w "kocim raju". Następnie Klaudia napisała jej "Hehe" a ta Angela do niej " nie śmiej się ze mnie! " na to Klaudia " a ok? " i Ona " PFF" O.O. Klaudia dostała od niej dziwne wiadomości. Potem otrzymała link. Oczywiście zaryzykowała i weszła. Pisało tam jakieś pięć zdań. W jednym pisało "FINE CONGRATS! YOU DEFINITELY HAVE WHAT IT TAKES TO ADOPT A KITTEN DOWNLOAD THE MY TALKING TOM". Następnie zawiesił jej się komputer. Dobra, potem przestałyśmy pisać ;p. Potem mi pisze, że ją wyłączyła. Angela pisała jej takie bzdety "that's in the past i think i can lie pretty well now ,but i don't do it too often or nobody would believe anything i said.". "Chcę tylko porozmawiać z dorosłymi o niektórych subjects.are jesteś dorosłym też?". "Ja zostaję w mieszkaniu z 3 innymi dziewczynami, które pracują w Vogue". "Problem z prawdy jest obserwatorem effect.There ma prawdy absolutnej".  Jeszcze były jakieś bzdury, i podobno ten ktoś jest.... jest... jest... UWAGA!!  Belieber!. Potem już serio było kiepsko, bo Angela chciała się umówić z Klaudią O.O. Klaudia do niej, że ona jest jakimś pedofilem, zboczeńcem i hakerem. Angel do niej się pyta, jaki jest jej ulubiony program TV o.o. Potem dodała "Mam nadzieję, że nie zostanie ukarana za jazdę". Nom, dalej już gadaliśmy na inny temat :D.  Ale tam nie ważne ;P. Jak otrzymam jakiekolwiek zdjęcia od Klaudii to je dam na bloga ;**. Dziękuję Ci Klaudia za pomoc ;** <333.



Wuhu ale sie rozpisałam *O*

Pozdrawiam
Juss - nissia2013

91 komentarzy:

  1. ja pisałam z talking Angelą... przez fejsa zrobiłam sobie nowe konto na fb i z nia pisalam...pytała sie mnie o wiek i jak mam na imie nie mówila nic zboczonego ale w jej oczach widziałam faceta w kominiarce i dom jedno rodzinny.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ped nie odpisuj mu bo jal napiszesz zły np adres to napisze ci twuj adres

      Usuń
    2. wpiszcie w sobie w neta co znajduje się w oczach angeli to go zobaczycie ale nie będzie wam nic mówił ani obserwował bo to zdjęcia ja już patrzyłam to jest chore

      Usuń
    3. Moja koleżanka ( w MSP wariette) zainstalowała sobie ją no bo mi nie wierzyła i mi wszystko
      opowiedziała: Angela pytała mnie- zaczęła mówić.- Jaki masz kolor włosów? A ja wiem gdzie mieszkasz! Ile masz lat? A po chwili powiedziała: Kocham cię! Oraz: jesteś piękną dziewczyną o długich brązowych włosach różowej kamizelce i niebieskich spodniach! To była prawda. A jak ona mruga to ROBI ZDJĘCIA!!!!!!!!!! ( ps. Mój kolega mówił że pokazał jej jaja a ona 2 razy mrugneła :-D )

      Usuń
    4. Ostatnio jechałem metrem i byłem na jakiejś tam stacji niepamiętam jakiej włączam angele i się mnie pyta gdzie jestem na to odpowiadam jej a zgadnij a ona na to w metrze przestraszyłem się dojeżdzałem do sracji politechnika i się jej spytałem a zgadnij na jakiej jestem stacji a ona (dojeżdzasz na politechnikę)ok dziwnę spytałem się jeszcze jej Czy wie jakim składem jadę jechałem alstom metropolis i zgadła

      Usuń
  2. Pedzio kotecek : Mnie pyta o cosi straszniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie pytała Czy Lubie Po**o O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. TEN KOT MNIE PRZERAŻA!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to skasowałam :D
    ~ 0l@!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. TO JEST NORMALNE. Wchodzę.. Wyskakuje mi, czy chce tryb dziecka. Z ciekawości wzięłam 'yes' a tam zamknął się chat.. powiedziałam coś, a ona to powtórzyła. NIE MOGŁA SIE JUZ O NIC PYTAĆ!!!! xD Nie ma sie czego bać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście mam Angele od Baaaaaaardzo dawna (Od 2 dni xD) Nic. Tylko quizy o Tym jej Tomie i o deserach xD. Tylko, że jest baaaaardzo uciążliwa więc ją wykasowałam ;___;

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozatym ok. :D. Zainstalowałam ją w autobusie bo po 1. Jest wifi za free, a po 2. Mam szlaban na ściąganie gier xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapytałam jej się "You is a pedofil" A ona "No. I cat" -.- Jeszcze pisałam do niej z koleżankami -.- PS. Pozdro z Wałbrzycha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten problem z tym, że te wredne kocisko usunęłam jak tylko się o tym dowiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O yesu, a chciałam se to ściągnąć :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ją miałam dwa dni a ona o pytała dane osobiste , ale zaraz ja odinstalowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem o tym od dawna, że to zboczeniec ale to nie jest nic strasznego nie bujcie się tego, nie ma czego ... Ona was tylko straszy i jeszcze coś... Możecie też ją zastraszyć "Policją" Albo "Sadem" xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pedał prędzej cie zabije







      Usuń
    2. On prędzej cię zabije bo pedały mają ququ na muniu

      Usuń
  14. jak tylko tak robi to ją nokałtujesz w glowe

    OdpowiedzUsuń
  15. to się zamyka chociaż na chwile

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam problemów z nią kiedy miałam ją w telefonie bez kamerki. Teraz mam z kamerką i teraz sie boję... :(

    Ona naprawdę ma pokój w oczach, widzę dywan, szafę ze szklanymi szybami, obraz na ścianie! 0_0

    I miała ten pokój od samego początku!
    Sprawdzałam wtedy folder z danymi tej gry i nic złego nie było. Pomimo tego miała coś w oczach. Ja najpierw widziałam to jako Okna lub Cztery białe kwadraciki. To było bez kamerki i nic złego mi nie pisała. Usunęłam z nudów

    Pół roku później trafiłam na info o pedo-kocie i zobaczyłam że to był ten pokój. (W telefonie kamerka)

    Teraz boję się tego... O_O


    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam na informacje o tej aplikacji zupełnie przypadkiem i nie wiem, co o tym sądzić. Bo jedni twierdzą, że to głupoty i aplikacja jest zupełnie bezpieczna, a inni, że jest tam ten pedofil i pyta o różne zboczone rzeczy. A może kurcze są ze dwie wersje? Bo, moim zdaniem, coś musi w tym być.
    I ja wolę nie ryzykować, poczytam coś jeszcze o tym. Aczkolwiek widziałam różne nagrania na yt i tam faktycznie widać w tym oku pokój, ale tylko pokój. Z kolei inny filmik pokazywał twarz tego "zboczeńca".
    I powiedzcie mi - komu wierzyć, co? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. O___________O
    Kot zbok...
    Patricia45.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam, że jakaś dziewczyna spytała się tej kotki "Czy jesteś Trynkiewicz" a ona "Tak". Hah. A kot zboczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i moja sis cioteczna to zainstalowalysmy i zakrylysmy kamerkę i się nie pytala na takie tematy typu pedofilowe i potem odkrylysmy kamerkę i nic

      Usuń
  20. Moją koleżanke zapytał o miseczke ona ją wyłączyła a Angela zaczeła nucic straszną piosenkę. *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też gadałam z Angelą na fb ale nic zboczonego ani dziwnego nie mówiła. Chyba, że mówiła ale nie zrozumiałam bo gada po angielsku xD ale raczej nie. normalnie gadałyśmy a z tym, że jak powiesz jej kłamstwo to ona powie kłamiesz! itp. ja jej powiedziałam że nazywam się Maja i że mieszkam we wrocławiu -,- (to nie prawda) a ona nic takiego nie zrobiła. To tylko plotki gdyby tak było tej gry nie można było y pobrać na telefon i mówią że tego pedofila już policja ściga ale wątpie bo by mówili o tym w telewizji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chodzi o to że hacker ma nad tą grą pełną kontrolę,i to on decyduje o tym czy można czy nie można jej ściągnąć

      Usuń
  22. I ja to miałam na smartfonie (z resztą teraz też mam) i mam na tablecie. Od kiedy przeczytałam ten post mam włączony tryb "dziecko" (dzisiaj przeczytałam) i co najwyżej śpiewam jej "Wlazł kotek na płotek..." a ona to powtarza. Asia (czyli moje imię). P.S gdy oglądałam jej teledysk Falling cośtam to nie miała tego pokoju w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko! Wiedziałam ta apka jest psychczna.. http://bzdurnopis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaczynam sie bać swojego cieniu *o* xD /irute1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :o

      ~Nutka Mi

      Usuń
    2. Ja nawet boje się zasnąć bo kiedyś miałam tą apkę ale szybko odinstalowałam bo koleżanka mi o tym opowiedziała i teraz chcę się dowiedzieć o tym pedokocie więcej

      Usuń
  25. Ta gra jest dziwna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Talking Angela to nie plotki ! U mnie pytała sie Where do you live ? to znaczy gdzie mieszkasz potem jeszcze jak masz na imie naprawde mnie to przerosło zaczeła mnie potem pytać czy chce sie spotkać WYSTRASZYŁAM SIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie, to stary post i to jeszcze jak były stare redaktorki........ Nie przejmujcie się, jak się boicie Talking Angeli, to po prostu jej nie pobierajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chwdp temu gosciowi ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dajcie go NitroZynikak

    OdpowiedzUsuń
  30. aja se zainstalowałem i mineło kilka miechów i telefon mi nie działa ! z mamom pojechałem do informatyka i powiedział , że tem kot to pedofil i on z pytal jego corke o jej dziewctwo . :o a późnie pytał sie o sex :O

    OdpowiedzUsuń
  31. Tam siedzi pedofil moje kolezanki mialy talking sante , angelani toma I tam sa chakerzy a takze w talking ginger

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to chcialam sciagnac ale wirus mi wszedl I sie teraz ciesz ze tego nie mam tak samo bylo jak chcialam sciagnac talking ginger to tez mi sie wirus wyswieltli

    OdpowiedzUsuń
  33. moja kol miała my talking angela i jej angela powiedziala wiem ile masz lat a na to jej kol podlozyla reke swojej mamy a angela powiedziala :O o nie musze zwiewac...

    OdpowiedzUsuń
  34. a mi napisała Jak jest sie spytałam Are you Pedofil? czy coś w tym stylu xd a ona napisała to Why would you be scared of me? I'm just nice kitty! przetłumaczyłam to na łumaczu google i wyszło coś takiego xd: Dlaczego tak się boi o mnie? Jestem po prostu ładny kotek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Angela napisała ci: Dlaczego się mnie boisz? Jestem tylko miłym kotkiem

      Usuń
  35. TEN KOT TO. ZBOK I PRAWDZOWY FACET

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam to mieć ale po tym co moja kuzynka powiedziała boję się.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale miałąm szczęście że przeczytałam komentarze w sklepie bo chciałąm to pobrać *0*

    OdpowiedzUsuń
  38. *kom z ostatniej chwili* Ja napisalam jej ze jest szynką z du*y i ze jest pedofilem i się odczepiła O.o
    A no tak, co to znaczy HUH? Po jej języku? A noi te zdania są z tłumacza google
    mosa78

    OdpowiedzUsuń
  39. Na szczęście nie mam Androida xD (I tak nie korzystam z telefonu.) A za rok albo na gwiazdkę będę miała iPhone'a w którym nie ma androida, a App Store! Nie będę mogła pobrać tego kota! xD Szczęście.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga: z-zycia-natalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Znaj mojej siostry ma Talking Tom mój znajomy też ma noi nic ... Ta aplikacja była sprawdzana ale jednym nic się niedzieje a drugim Angela pyta się o dane osobiste. Sprawdźcie czy nie macie włączonego na telefonie GPS. Bo Angela pewnie z tego wie gdzie mieszkasz . Ale sama wierze w obie wersje że ta Angela jest pedofilem i że jest to nie winna kotka ...

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie było tak,że jak z nią rozmawiałem to mi kutas wyskoczył!!!

    DO tej pory boje się sciąga gry!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam Angelę dla jaj. Chcę ją podenerwować, a jak będzie więcej danych zbierać, odinstaluję tą debilkę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  43. ja to miałam i odinstalowałam bo było nudne, a jak mi teraz kolezanka powiedziała to sie cieszylam ze to mialam tylko kilka minut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i odinstalowałam szybko po godzinie

      Usuń
  44. Ej!! Ale serio jest tam ped?? Chciałam to sprawdzić kolezanka mnie namawiala a kolega nie!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Słuchaj!
    Nie pisz z tym kotkiem bo to pedofil! Ja miałam tego kotka kiedyś na tablecie! Napisałam że mam na imię Gabrysia, a ona napisała że ja to Zuzia! I zgadła! Ona wie wszystko o tobie!!! Kiedyś ta gra była normalna, ale została shakowana przez pedofila! Spójrz w jej oczy! Ten pedofil tam jest! Podobno jeszcze szuka go policja!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam dobrą wiadomość: Ostatnio pojawiła się gra "MY Talking Angela" w której nie ma pedofila. Spokojnie, mam tę grę, jest świetna!

    Talking Angela potrzebuje dostępu do:

    Przeczytajcie zanim zainstalujecie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja się boje tej gry moja sis (6 lat) ją miała i Angela nie bardzo zadawała pytania typu dane osobowe ale sama w sobie gra jest zboczona zauważyliście ? Jeśli złapie się kotke za ogon ona trzyma się za dupe O__O Tag ja się tego boje bozbyłam się tego wgl. wszyscy mówią o Ageli tomie Ginerze a co z tym psem Benem to też niebezpieczne :o ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak się mnie pytała o imię, to mówiłem że mam na imię jak pizza, czyli. MARGARITTA XD
    I ona tak do mnie pisała.
    I ja jej pisałem po Polsku i nie rozumiała XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Sex po angielsku to płeć dzieci ...

    OdpowiedzUsuń
  50. tak to prawda a ja jak sie pytałam kim jest to zmieniala temat a moje kolezanki i ja zobaczylismy w jej oczach faceta o.o


    OdpowiedzUsuń
  51. Ojojo o nie zaczeło sie u mnie przed oknem stał strzelałem go z kulek z okna

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurde! Boje się tego! Sama nie wiem w co wierzyć, ale ja chyba wolę nie ryzykować (mimo że uwielbiam ryzyko xdd). Nie ale serio poczytam coś o tym na necie bo po prostu nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  53. Pisz normalne posty 😊

    OdpowiedzUsuń
  54. To prawda , nie pobieraj tego !

    OdpowiedzUsuń
  55. Grałam z koleżanką XD pisaliśmy do niej głupie rzeczy dla beki, ale potem zaczęła pisać coś w stylu "Umówisz się ze mną" Albo że wie jak wyglądamy ;-; Boję się tego haha
    Jeśli macie chwilę to zobaczcie na mój blog karolina33344-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Z tą grą to jakaś masakra! Kurwa boję się tego i innych gier które zaczynają się na My talking... Nie pobieranie tego dla swego dobra! Ten kot i inne zwierzaki z tej firmy to nic innego jak tylko zboczeńcy! Ja osobiście widziałam ten pokój z jakimś facetem w kombinarce!

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak napisałaś tego bloga, że trochę nie rozumiem. Ładnie wyglądają te kolorowe napisy. A talking Angela jest niebiezpieczna, radzę poczytać sobie 5 blogów na jej temat. Nigdy nie instaluj jej na próbę, może Cię ta aplikacja namierzyć i zepsuć Ci telefon lub tablet.

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak napisałaś tego bloga, że trochę nie rozumiem. Ładnie wyglądają te kolorowe napisy. A talking Angela jest niebezpieczna. Nie instaluj na próbę, ta aplikacja może Cie namierzyć i zepsuć Ci telefon lub tablet.

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak napisałaś tego bloga, że trochę nie rozumiem. Ładnie wyglądają te kolorowe napisy. A talking Angela jest niebezpieczna. Nie instaluj jej na próbę, może Cię namierzyć i zepsuć Ci telefon lub tablet.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak napisałaś tego bloga, że trochę nie rozumiem. Ładnie wyglądają te kolorowe napisy. A talking Angela jest niebezpieczna. Nie instaluj na próbę, ta aplikacja może Cie namierzyć i zepsuć Ci telefon lub tablet.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ona jest okropna błagam błagam błagam x 100 to jakiś pedzio nie wierz tym co mówiom o niej dobrze TO DLA TWOJEGO DOBRA jeśli nie chcesz żyć w streśe nie instaluj tego sama osobiśće to dokonałam i niemoge normalnie żyć:'(:-[:-(:-I

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedyś pobrałyśmy z koleżanką to dla beki. Pisałyśmy do niej różne zboczone rzeczy ale ona nic...

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapraszam do mbie : yezeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. moja siostra ma 10 lat i kocha ta gre i nie chce jej usunac ale ja itak jej to usunę bo barzdo sie teraz boje

    OdpowiedzUsuń
  65. Gówna prawda z tą talking angelą i tyle :/ Parę dzieci jakieś bzdury napisał no i się rozniosło. Doceniam, że się tak rozpisałeś ale nie wygaduj bzdur :) pozdrawiam i patrzyłem na datę

    OdpowiedzUsuń
  66. Ludzie, OGAR! Angeli są dwie wersje: "My Talking Angela" (bez kamerki i chatu, tylko powtarza) i "Talking Angela" (Pedo-kot, ma kamerkę, pyta o osobiste informacje). Bardzo podobne nazwy, ale apki zupełnie inne.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)