Menu

czwartek, 27 lutego 2014

Cała prawda o CherryLovesYou!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat odkryłam coś DZIWNEGO, cherry to tylko jakiś zwykły photoshop -,- shackowała tyle osób, ale tak naprawdę nie wchodziła im na komta tylko coś przerabiała i jej to wychodziło! WSZYSCY SIĘ NABRALIŚMY W JEDNO WIELKIE GÓWNO, i jeszcze napisała w opisie że musi shackować więcej osób, i że idzie na polskie taa........ no chyba dla jaj sobie zrobić photoshopy, znalazłam komentarze po angielsku osób shackowanych, widzieliście pewnie na jednym z filmów który tu kiedyś pokazałam, jak hackowała Jesso99 tym swoim "fejkowym" hackiem -,- i zobaczcie co ona na to:

To, co napisała znaczy (jesli ktoś nie wie) :
TO JEST SZTUCZNE NIGDY NIE ZOSTAŁAM SHACKOWANA!!!!!!!!!!!!!!!

bardzo mnie to zdziwiło, ale też trochę rozczarowało, bo tyle osób w nią wierzyło, teraz wiem że na koncie Wiki (WiciaPL>>>) był ktoś inny, kto sobie po prostu robił jaja -,-" żałosne w każdym razie pod tym komentarzem "niby shackowanej" znalazłam również inne, które potwierdzały że to sztuczność, bo im też "niby" wlazła na konta......... Dla mnie beznadzieja, ale jak zrobiła to?



To wszystko jest bardzo dziwne, już nie wiem w co wierzyć bo BARDZO dużo osób "shackowanych" (oczywiście niby schackowanych no chyba XD) przez Cherry Loves You <3 mówi co innego, że to sztuczne ale co jak ktoś się podaje za te osoby, i wypisuje bzdury? hmm... Dziwne, sprawę poprowadzę dalej i wszystko wam opowiem X-O :(

Ok teraz na szybko kolejny obiecany gif na zamówienie, zrobiłam go już dziś aby potem nie mieć dodatkowych prac :D
Proszę wicia :D :)

Dla ciebie z nudów troszkę dorobiłam slajdów XD i zrobiłam z ciebie puzle, jakieś serca, efekty itd.... no ale mam nadzieję, że się podoba :D
taki specjalny gif XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)