Menu

wtorek, 25 lutego 2014

Powrót + "Ukradłam konto Arli" - Plotki

Hey *-*. Znowu dawno nie pisałam, wiem ;C. Tu miałam wyczerpany limit i zwolniony więc ledwo co ładowało. Teraz właśnie piszę posta, więc ogłaszam, że LIMIT ZOSTAŁ PRZYWRÓCONY ♥   a więc będzie coraz więcej postów na blogu :D. Jeszcze dzisiaj jak mi się zechce wrzucę moje fotki z reala :).
Dobra, przed sekundą dowiedziałam się kilka rzeczy na mój temat. Wczoraj nie było mnie jakoś cały dzień, więc zaczęła się zabawa. Ktoś (nwm dokładnie kto) napisał na forum, ze ja okradłam Arli. Gratuluję zrytego łba tej osobie ;))). Macie foty jak się o tym dowiedziałam :




Dziękuję Ci Anonimowa osobo za wiadomość ;D ♥

No przepraszam Was bardzo jak miałam wejść Arli na konto skoro nie mam Hacka? 
Wole nie pobierać żadnych hacków, bo potem są trojany, robaki i różne dupska. 
Dla tych co nie wiedzą co zawiera hack to zapowiadam, że trojan jest gratis ;)
Aha, i w hacku jak instalujecie jest też backdoor który udostępnia kontrole nad systemem nieuprawnionym osobom. Również się instalują spryware i  różne inne wirusy z reklamami co się otwierają w drugiej karcie przeglądarki.

Wczoraj mnie nie było cały dzień na MSP więc nwm za bardzo o co chodzi.
Jak widzicie Arli wygląda normalnie i nie pisze żadne "Unga Bunga"


Nom, i na konto też się jej nie włamałam


Pozdrawiam ;DD
nissia2013 - Juss

2 komentarze:

  1. Mnie kiedyś dzień nie było i co? Niby okradłam ANNIIE xD Plotkary ^-^ Ja ci wierzę :) A po za tym Po co ci kraść coś od Arli Skoro jesteś i Tak Bardzo ładna :*
    Pozdrawiam Izabella012012 - Iza ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ymmmm.... Dziwne. Możliwe, że kłamie.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)