Menu

sobota, 15 lutego 2014

Plotki na temat mojego konta nissia2013

Hey ! Dziś piszę posta z wkurzenia więc sorki za błędy xD. Od jakiegoś czasu otrzymuję od użytkowników różne wiadomości typu "Dawaj hasło", "Dawaj konto" i różne inne. Nic nie mówiłam przecież, że odchodzę, więc..?. Pisały mi już o tym 4 osoby, co mnie bardzo zaniepokoiło. Na samym początku napisała do mnie BL@CKBERRY czy się z nią zamienię kontem. Żeby było jasne - nie wymieniam się kontem. Chciała mi wmówić, że na jej koncie jest VIP na rok. Ludzie, leże i nie wstaje hahahahahaha XD. Powiedziałam jej, że jakoś nie widzę na jej profilu "Judge". Następnie przekazuje mi, że zamierza kupić tego VIP'a na rok. Hahahahahahaha XDD. Po co wydawać 150 zł i potem oddawać konto? Hahahaha jaki nie ogar. Wiadomo, że oszukuje. W końcu postawiłam na swoje i powiedziałam jej "nie". Oczywiście biedny dzieciak musiał mnie wyzywać od idiotek bez powodu. No zastanówcie się, co jej zrobiłam? Nic, a właśnie. Następnie mnie suka zablokowała :). Gratuluję Ci inteligencji szmato :). Dzień potem pisała mi inna dziewczyna również pisała do mnie, abym dała jej konto. Spytałam jej się kto jej takie bzdury nagadał, że oddaję konto. Mówiła, że inna dziewczyna, ale dokładnie nie mówiła. Powiedziałam jej, że konta nie oddaję. Jak już to będę dawała kuzynce jak mi się znowu gra znudzi :P. Nom, lub Natalii i Wice :). Albo po prostu zawieszę. Jak jej to wytłumaczyłam już do mnie nie pisała. Po dwóch godzinach piszę do mnie inna dziewczyna, abym jej dała hasło na maila. Oczywiście, że jej nie dałam hahahaahaahhahaa XDD. Mówiłam jej, że inne babki sobie robią żarty. Więc mnie przeprosiła c:. Niestety dziś nadszedł dzień prawdy. Już wiem kto chce mnie dokładnie zniszczyć -,-". Powiedzmy, że na tą chwilkę będzie to Anonimowe. A więc jak się zaczęło. Jakiś gościu do mnie napisał, bym Wam dała fotki, ale jestem na komputerze wujka, bo niestety na moim laptopie mega muli internet, bo limit przekroczyłam. A więc podam Wam jak to wyglądało:

J - Ja                                                                 G-Gościu 


G - Ej no miałaś oddać te konto, nie?
G - Halo?
J -No Hey? o.o
G - Miałaś mi podać hasło do konta tak mówiłaś..
J - Nic nie miałam podawać? o.O
G - Odpowiesz? 
J -BL@CKBERRY Ci coś nagadała, tak? Ona już dużo osób tak oszukała i mi chciała konto ukraść ;-;.
G - Ok ale to nie Ona
G -  Tylko *nick* (uznajmy, że to anonimowe na tą chwilę)
J - YYY AHA? ( <--- w tej chwili już miałam kurwielca.)
G - A kto to jest dla cb?
J - HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHA ZNAJOMA ZNACZY SIĘ NAJKA MOJEGO CHŁOPAKA.
G - Aha ;3.Zazdrosna jest o cb. Nie dziwię się ;D.
G - Jprd jak mi to powiedziała to prawie przez 3 minuty tarzałem się po podłodze.
J - HAHAAHHAAHHA
G - Najka twojego play boya chce oddać twoje konto xD
G - A najlepsze jest to, że z nią pisze xD
J - TSY XD ONA WGL JEST JAKAŚ DZIWNA D:.
G - Nom ;-;. Ja znam jej najkę.
J - Już jako 4 osoba do mnie z tym piszesz ;-;. Ona chyba chce mnie rozdzielić z Frankiem.
G - Raczej, bo skoro piszę jako 4 osoba to jest coś nie tak. Ona po prostu jest o cb zazdrosna. Musisz pogadać o tym z tw. Jak nie będzie ci wierzył to ja to potwierdzę i moja sis też.



Potem jakoś skończyliśmy temat i wgl xd.



Tak więc konta nie oddaję i nie odchodzę. Więc jak będą jakieś plotki to po prostu wiecie xD.




Aha, i wielkie dzięki szmato :). Do mojego konta się nie włamiesz ;**. Za trudne hasełko :(. Życzę "powodzenia" HAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA XDDD



Pozdrawiam
nissia2013 - Juss


2 komentarze:

  1. Dzięki za dodanie naszej rozmowy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha co za kurwa :') Szmaty na tym msp, no roi się od nich xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)