Menu

poniedziałek, 17 lutego 2014

Odnowione opcje+losowanie!

hey wam!
tu XxPorshiaXx-Nat jeśli chodzi o odnowione opcje głównie chodzi mi o tinychat, który jest u góry na pasku menu jak widać.... Będzie to odnowione, więcej przestrzeni, dla mnie więcej opcji i zrobię tak, żeby nie ścinał się każdemu komputer, i żeby mógł spokojnie pisać/rozmawiać na kamerce :D wtedy możecie mnie często spotkać jak siedzę tam na kamerze, lub na chat :) ale przypominam ze przy osobie która siedzi na kamerze będzie Nick .... Więc nie zawsze mogę ja byc na kamerce, bo kazdy moze tam byc i sie nawet za mnie podać wiec podam wam moja fotę na blogu jak mowilam c: to chyba na tyle jeśli chodzi o odnowienia oczywiscie przypominam ze regulamin zostanie poprawiony, poniewaz wyskakuje, ze taka strona nie istnieje ale wkrótce naprawię ten błąd kochani :D ok teraz cos o losowaniu..., obiecalam wam, ze zrobię losowanie przy najblizszym poscie ale zrobię to jak wrócę na komputer, bo jeszcze nie rozdam nagród i będzie glupio.... XD przypominam ze jest konkurs na vip elite! :D i jak wiecie znów piszę z telefonu tego posta ... XD
To na tyle kochani! :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Nacia, musze ci coś pilnie powiedzieć ;/ wracaj prędko ;3 Pozdro/Jess

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)