Menu

czwartek, 27 lutego 2014

Obiecany post :D=Wpadka+oczy na msp!+WCZORAJSZY BŁĄD Z LOGOWANIEM (WYJAŚNIENIE)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat wczoraj totalnie straciłam chęć do pisania, ale to nie z powodu tego że brak mi pomysłów, tylko z czegoś innego ale to opowiem wam w innej notce.... Dobra to teraz obiecany post, na początek wpadka :D
A więc tak, gdy robiłam wczoraj gifa Belieberka@1 i dodałam animkę odzyskaną "Blow Kiss" zauważyłam dziwną rzecz XD mianowicie jakby wychodząca ręka z talii moviestar, większość z was może to już wiedziało, ale szczerze mówiąc to na msp nie widziałam artbooka chyba z taką wpadką XD więc jak mnie tak bardzo denerwuje i rozpoczęliśmy ten temat to już ją pokażę XD a więc chodzi mi o to dziwne wychodzenie ręki, a mianowicie jej odstawanie i ułożenie:


Teraz jak tak obejrzałam te zdjęcie, to tak pomyślałam głęboko i logicznie że to po prostu może być przez ubiór, a mianowicie przez bluzkę moviestar XD bo nie każdy tak ma, ale często tak jest...... No cóż, tak lub nie to i tak jest mała wpadka XD

Ok teraz temat o którym bardzo dawno chciałam wam napisać, ale jakoś mi się nie chciało ;OO haha XD no więc tak chodzi mi o te białe dziwne oczy X-O
Pojawiały się one na profilach, na samej liście znajomych, na chat, na poczcie, i czasami na fotach u jakiejś osobie najki/najka, dziewczyny/chłopaka itd....

Zaczynało mnie to wkurzać, bo jak te oczy już przestały być białe to zaczeły pokazywać się moviestar's bez twarzy......... Po prostu masakra XD ale cóż, czekamy na rozwiązanie na pewno przejdzie :D :)

Teraz ostatni nasz temat czyli wczorajszy błąd z logowaniem :/ wczoraj tyle osób pisało do mnie co się dzieje, jak już tak każdy chce wiedzieć no to wam opowiem :D
Wczoraj NIKT z serweru tylko POLSKIEGO msp nie mógł się zalogować na konto, pamiętacie ten mój błąd z logowaniem w którymś z postów tego miesiąca? to coś podobnego, albo i to samo to po prostu błąd serwera, coś się musiało dziać u adminów itp.... więc nie ma się czym przejmować :)

Ok to na tyle :D
na razie jeden post, który i tak piszę o 8 rano bo o 11 idę na SZCZEPIONKĘ :( bardzo się boję nienawidzę igły !! aż strach się bać XDD
jak wrócę to napiszę wam jeszcze parę poscików, a reszta jutro :D tak jak zwykle to robię :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS niedługo wyrobię mój podpis, teraz nie miałam czasu bo robiłam wszystkim darmowe gify i nie wyrabiałam ;/ no ale cóż :D

2 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się czemu wczoraj nie mogłam się zalogować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na MSP (KCkiciuu) Wiem głupi nick, pozdrawiam autorke bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)