Menu

sobota, 22 lutego 2014

NOWA OPCJA WKRÓTCE! ;D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat Wicia już wyjechała na obóz, a ja postanowiłam zamiast wywiadów dać taki jakby sklepik, że robię różnego rodzaju obrazki na zamówienie ale uwaga! ZA FILMY ;D więc nie będzie drogo! :) tutaj obrazek darmowy który stworzyłam dla mojej koleżanki na jej bloga tuż przed chwileczką, oto to co stworzyłam dla mojej koleżanki NatkaXD<33 :






Podoba wam się?
jesli tak, piszcie w komentarzach, a zrobię niektórym jeszcze darmowe takie coś :D
takie ruchome obrazki mogą także być w nagłówkach :D tylko musiałabym je zrobić troszkę większe :D
W następnym poście pokażę wam taki nagłówek zrobiony przeze mnie :D

To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. O jej <3 Dziękuję <3 Jest super <3 Kocham Cię <3 Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mi też <333 himeni1120 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zrób soretto

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zrób z Supermocna8
    Zapraszam na bloga - GramyRazemWmsp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)