Menu

poniedziałek, 3 lutego 2014

NOWA KOPIARA - IZABELA1323

Hey Kochani *-*. Prezent dla Nat już prawie skończony, ale już dziś się namęczyłam nad nim ;-;. Powracając do tematu.. Mam dla Was nową kopiarę! :D.

Jest nią..... Uwaga...




























                                               TADA!!!





Tak, to Izabela1323. Gram sobie, a nagle ona w moim looku :)

Chyba wypadałoby się zapytać, czy można odkupić, nie? ;-;.
Jakoś jedna z czytelniczek bloga się mnie zapytała o dokładnie taki sam, więc pozwoliłam.
Więc błagam, zanim będziecie chcieli odkupić mój look, to się spytajcie. Napewno pozwolę, bo jak widzę nie stać niektórych na własny styl. Tak, ten look tworzyłam sama, więc należałoby się mnie zapytać czy można. Dobra, na teraz to już tyle ;>
Uważać na nią -,-"


Pozdrawiam                                                                                                                              
nissia2013                                                                                                                             

2 komentarze:

  1. ONA JEST SUPER XD MOŻE SB KUPOWAĆ CO CHCE, BO PO TO JEST PRZYCISK ,,KUP''. GRATULUJĘ. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też kopiują looki a ja nie chce!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)