Menu

wtorek, 25 lutego 2014

NIE MOŻECIE NACIESZYĆ SIĘ SWOIM KONTEM? (KOLEJNE WŁAMANIA)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam wrażenie że niektórzy nie mogą się nacieszyć swoim kontem ;__; mam na myśli to, że teraz jest coraz więcej i więcej włamań na konta tak jak na przykład dziś na moje i Wici .... Gdyby nie to że zmieniłam maila to chyba bym je straciła, tak, niestety lecz gdy weszłam po obejrzeniu filmu zajrzałam na Wicie, bo to jej się najczęściej ktoś włamywał i ja patrze, kolejny opis: Hahahaha (diabełek) po prostu masakra......... ;/ Wicia jakoś znika po godzinie 18/19 bo coś robi, i przez ten czas ktoś pewnie odwiedził sobie jej konto oto foty:


Jak widzieliście w poprzednim poście były foty z jej konta, a to kółeczko zaznaczone na czerwono oznacza nowy opis prawdopodobnie hackera ....... Luudzie, co wy robicie? odczepcie się od niej ona tak naprawdę nikomu nic nie zrobiła :_: od razu mówimy, że jak dowiemy się kto to zrobił, to będzie miał przesrane (nie powiem jak, bo to już nasza sprawa). Jeśli się sprawca nie przyzna, to wiedz że nasz kolega moderator z innego języka MSP jest sąsiadem Wici w Austrii i może sprawdzić na jej kontach ostatnie IP które tam były, a następnie sprawdzi kim jesteś na MSP, a potem nie spotkają cię miłe rzeczy, radzę się odczepić bo jakoś nic sobie z tego nie robisz ty hackerze ;__;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)