Menu

środa, 5 lutego 2014

Moja choroba :c

Hey :3. Piszę posta z tableta, więc za jakiekolwiek błędy przepraszam. Jak widać po nazwie, jestem chora :c. Rano jeszcze nie wiedziałam, że zachoruje o.O. Boli mnie strasznie gardło i leże na łóżku w szaliku ;-; xd. Już Wam mówie co mi jest. Strasznie nawala mnie gardło i kaszle lekko i lekko głowa boli. Pewnie jutro będe miała katar i będzie gorzej. Właśnie przed chwilą płukałam gardło wodą z solą. Fuuu XD.Dobra, żyję xd. Jutro rodzice będą szli do pracy, więc pewnie zostane w domu, bo pewnie nie wstane :c. Starsza sis jest u babci, więc będę sama :D. Rodzice idą na 7 do pracy, więc zostane :). Spróbuje coś zrobić z tym moim laptopem i może naprawie ;p. Jak nie, to wejde z lapka mamy, ale tylko po to, aby wejść Natce na konto i ewentualnie napisać coś do Franka. Trzymajcie kciuki, abym szybko wyzdrowiala oraz żebym naprawiła mojego lapka :D

Pozdrawiam
nissia2013 -Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)