Menu

poniedziałek, 3 lutego 2014

Mały prezent dla Nat + Moja historia na WF + Świrowany weekend *.*

Hey Miśki :*. Wiem, nie pisałam przez cały weekend :(. Jak miałam wolny komputer u wujka to jak się logowałam na Bloggera wyskakiwał mi błąd tzw. Error.  Próbowałam wszystkiego :(. W końcu się poddałam i grałam z kuzynką Wiktorią w Fife 14 na XBOX360 Śpiewałyśmy se nawet haha XD. Mój wujek ( tata Wiktorii, mojej kuzynki) włączył jakieś disco w telewizji o.O. Śpiewali mióóóddd maaaaaliiinaaa XD. Ta, wiem głupie XD. Uzależniłam się od tego z kuzynką. No to tak. Śpiewałyśmy dużo piosenek ;p
Miód Malina XD
Czekolada smaczne orzechy  <---- Takie pojebane, że aż zajebiste XD
Ja Wolę Olę *o*
Nie ufaj mi
Tylko ona jedyna XD


PODKREŚLAM, ŻE TE PIOSENKI ŚPIEWAŁYŚMY DLA ŻARTÓW, WIĘC TO NIE WIOCHA XD





 Potem był obiad, więc musieliśmy wyłączyć ;p. Znowuż nam się nudziło i znowu gramy *.* . Tym razem grałyśmy w W14 Tak, tylko na fotce było trochę inaczej, było 14 ;p. Moja kuzynka brała jakieś grubaski o.O. Oczywiście wzięłyśmy DIVY xd. Nie miałam zamiaru grać facetem -,-". Znając mnie wzięłam plastik *O*. Potem nas ręce bolały od tych padów
Aż w końcu poszłam na kompa grać. Gram w MSP, aż nagle moja o rok starsza kuzynka na mnie naskakuje ;-;. Potem wyrywa mi wszystko nawet myszkę i otwiera z kimś pocztę i chce napisać "Mam ADHD" w moim imieniu -,-". Napisała nawet do jednej osoby, ale trochę inaczej o.e .Coś typu " Mam ahja"(kasowałam jej tekst i jej coś nie wyszło XD). Bardzo tą osobę przepraszam w imieniu kuzynki :(.  Aha, ii teraz coś dla Gośki. Gośka, to z tym niby moim downem co Ci moja kuzynka pisała w moim imieniu to nie ja XD. Moja kuzynka już taka jest, więc wiesz ;c. Musi nagadać jakieś głupoty o mnie ;-;Wywaliłam ją z pokoju. Po godzinie znowu włazi. Otwiera z kimś pocztę. Wyrwałam myszkę i zamknęłam kartę. I stał się pech ;-;. Było włączone Gadu-Gadu mojego wujka i konwersacja z jakimś kolesiem. No oczywiście moja kuzynka przez przypadek napisała na GG to tego kolesia w imieniu mojego wujka "/Mam ADHD". Próbowałyśmy wszystkiego. W końcu usunęłam mu cały archiwum o.o. Mam nadzieję, że się nie skapnie.


Dobra teraz moja historia na WF XD

Dziś miałam ostatni WF w szkole. Mieliśmy grać w ręczną, ale oczywiście Śmiechu (mój kolega z klasy który nie zdał kilka razy i ma 14 lat) musiał przeszkadzać. Zamiast ręcznej mieliśmy ćwiczenia -,-". Może jak napisze ćwiczenia, to nic takiego, ale... To nie było takie proste

  • Chodzenie taczką przez całą sale gimnastyczną w obie strony
  • Chodzenie żabką również w obie strony (miałam śliskie buty, więc miałam najgorzej)
  • Chodzenie po całej sali stopkami.
  • Sto przysiadów
  • Sto pompek
  • Zwisy na drabince
  • Trzydzieści brzuszków
Masakra x.x .Dobra, żyję XD Najgorsze to, że strasznie bolą mnie plecy -.-". Cała klasa musiała na tym cierpieć ;-;.

Teraz taki mini prezent dla Nat. Nat, kończę ten prezent dla Ciebie :D. Wiesz co XD


Pozdrawiam
nissia2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)