Menu

środa, 26 lutego 2014

KURWICA MNIE BIERZE!!!+HACKERKA POWRACA(NO CHYBA) UWAGA!!!!!!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chyba mnie kurwica wezmie dziś..... Piszę tego posta po raz czwarty, ponieważ co go opublikuje on mi się automatycznie usuwał, mam nadzieję że teraz się opublikuje bo chyba się zabije...... Tak się napracowałam -,-
Ok powracając do tematu Cherry Loves You <3 pewnie ją znacie z mojego bloga, często o niej kiedyś pisałam, i te tematy drążą we mnie do dzisiaj, aż się nie przekonałam jak to jest.......... Wczoraj widzieliście pewnie posty, jak ktoś mi i Wici wchodził na konta? Mnie tylko ciągle logało z MSP, ale Wicie (WiciaPL>>>) jakiś szczur naprawdę dopadł......., do tej pory tylko były opisy typu:
"to konto jest moje buahahaha (diabełek)"
"zmiana hasła ci w niczym nie pomoże hahaha(diabełek)"
Lub poprostu same "hahahaha (diabełek)"
zżerał mnie stres jak i zarówno Wicie (WiciaPL>>>) ponieważ bardzo mnie to niepokoiło, ale kiedy Wicia poszła spać, ja także, juss nie było i następnego dnia weszłam sobie na moje konto na MSP, wchodzę i zamierzałam zobaczyć jak tam sytuacja na koncie Wici, było wszystko ok ale tylko do czasu......... Sami zobaczcie, co się potem stało:


Widzicie jej opis? to definitywnie jakby sprawka Cherry loves You <3 może to nie ona, ale ona robi dokładnie tak samo jestem strasznie zła, i wystraszona tylko że Cherry robi jeszcze posty na forum, i to akurat się nie stało, no przynajmniej tak myślałam, ale się pomyliłam potem zobaczyłam to....:


Gdy to zobaczyłam, to przeszło moje najśmielsze oczekiwania co ja tu widzę, wtedy pomyślałam, że Cherry loves You <3 powróciła bo tak jak mówiłam na swoim kanale YouTube napisała raz, że kiedyś wróci na polskie rankingi, i hackować osoby.......... Bardzo się przestraszyłam, to wszystko to chyba wystarczające dowody ponieważ ona robi DOKŁADNIE tak samo zobaczcie filmik o niej:


Lepiej uważajmy, bo jeśli to ona naprawdę powróciła ze swoim hackiem (który zresztą stworzyła sama) to nasze MSP jest zagrożone........ To wszystko Pozdrawiam XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. A nie była to czasem ona, by was nastraszyć? Mogła zmienić ubrania, zmienić hasło i się wylogować

    OdpowiedzUsuń
  2. Się boję kuwa ;/ 26, prawie 27 level, nie chcę go utracić! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest tylko na niemieckim msp! pisze po nim, sziedzi na nim! logiczne!

      Usuń
  3. Ludzie nie widzicie że ona jest tylko na niemieckim :DDDDD popierwsze ona pisze po niemieckim, po drugie to hack z niemiec.... po trzecie powtórze, ona jest tylko na niemieckim msp!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)