Menu

piątek, 21 lutego 2014

Kolejny darmowy vipek od Wezyrka :D +KONKURSY

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-nat jestem bardzo zadowolona, i podekscytowana ponieważ nasz moderator ponownie zrobił mi vipka :D bardzo się cieszę, i chciałam bardzo mu podziękować zarówno jak i WiciPL>>> jestem bardzo szczęśliwa, dziękuję, dziękuję, i dziękuję jeszcze raz :D

Przypominam o konkursie który jest na dole XD zgłaszać się bo konkurs trwa do 27 lutego, jeśli jeszcze nie ogłoszę winików w ten dzień, przesunę termin :D

Przypominam także o konkursie z VIPEM NA TYDZIEŃ ELITE naprawdę warto
To na tyle kochani
Tak się chciałam pochwalić jak każdy xD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)