Menu

sobota, 1 lutego 2014

KARA.........+WKOŃCU!

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat przepraszam ze nic nie pisałam dziś, ale we wtorek mam sprawdzian i to z całego działu geometrii z MATEMATYKI!! A WIECIE CO TO ZNACZY U MNIE MATEMATYKA?! to znaczy koszmar....., zmęczenie, normalnie łzy mnie biorą jak muszę myśleć że muszę się uczyć z matmy....... Napisałam mamie, że tego nie rozumiem to ona na to że już jestem duża i że sama się nauczę, a wieczorem mnie odpyta......... Kończy pracę za jakieś 2 godziny, sama sobie nie dam rady ja nie umiem, nie potrafię! łatwo mówić że się nauczysz, ale zrobić to już nie jest tak pięknie jak to w mowie.......... Więc chciałam wam przekazać kochani, że prawdopodobnie będę miała karę, dopóki się tego nie nauczę bądź nie poprawie sprawdzianu na który pewnie będzie wielka JEDYNECZKA LUB DWÓJECZKA -,-! dlaczego nie może być tak, że na przykład w podstawówce się tylko chodzi na te przedmioty jak matma i w ogóle, i się uczyć tam liczyć, odejmować, mnożyć i te NAJWAŻNIEJSZE rzeczy w matmie, a nie te co nie trzeba -,-" Potem jakby się szło do szkoły wyższej (gimnazjum) wybierasz sobie choćby z 10 przedmiotów, które Cię interesują i które Ci się PRZYDADZĄ W ŻYCIU! jeśli ktoś chce być jakimś projektantem wnętrz, matematykiem to wiadomo że wybiera matmę, ALE JA NIE! ja chcę zostać tłumaczem języków obcych a nie jakimś filozofem kuźwa...... No sorki ale to jest beznadziejne ;____;

Teraz trochę może dla was dziwne wieści, ale ja się cieszę a więc tak DZIŚ SKOŃCZYŁ MI SIĘ VIP! WKOŃCU xDD ale się cieszę, bo teraz mogę dostać na walentynki VIP ELITE ;D

To chyba na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS jeśli będę mieć karę, notki do czasu końca kary będą pisać dziewczyny... i was poinformują w poście, napiszę Wikusi SMS'a i napisze najwyżej posta czy mam karę czy nie aha i NA KONTO BĘDZIE MI WCHODZIĆ WIKA LUB JUSS JAK MNIE NIE BĘDZIE XD :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)