Menu

środa, 19 lutego 2014

JUTRO ZWYCIĘZCA LOSOWANIA ;D+Coś o Nikuss.......

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat najpierw zacznę może od tematu Nikuss........A więc tak, dowiedziałam się o niej co nieco ponieważ zaprzyjazniłam się z pewną dziewczyną, i okazało się że Nikuss to jej koleżanka z realu czy tam kuzynka zapomniałam ale to niezbyt ważne w tej chwili XD, bardzo mnie to zdziwiło i pomyślałam że dowiem się czegoś więcej, aby przekazać Wam te informacje i dowiedziałam......... Otóż Nikuss jak wiecie znana z hackowania kont wielu osób ma hacka, za którego płaci się 5 złotych za jedną shakowaną osobę nie wiedziałam, że w ogóle jest takie coś ale pewnie krąży po sieci i sciągneła sobie lub ma kogoś takiego w życiu realnym że sciągnął jej taki program, lub stworzył XD ależ w życiu osobistym (realnym) jest bardzo miłą i fajną osobą......
Dlaczego hackuje?
Ta odpowiedź bardzo mnie interesowała, odpowiedziano mi że robi to z zemsty, może ktoś wyrządził jej jakąś krzywdę? - tego nie wiem :()

Ok teraz sprawa zwycięzcy XD JESZCZE 5 OSÓB MOŻE SIĘ ZGŁOSIĆ, PRZYPOMINAM JAK TO ZROBIĆ PONIEWAŻ NIEKTÓRZY MAJĄ Z TYM PROBLEM XD A WIĘC TAK POKAŻE PRZYKŁAD NA MOIM NICKU ;D

XxPorshiaXx
10
Możecie zapisać to tak, lub inaczej czyli piszesz swój nick, i liczbę od 1-10 :)
(notka pod spodem jest o loterii, więc tam proszę się zgłaszać :D)

Ok, to na tyle :D
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)