Menu

piątek, 21 lutego 2014

Jutro wasz upragniony dzionek :D

Hejo
Piszę posta dla Was, bo wiem, że macie mnie dość :* *:
Więc już jutro jadę na obóz! :D
Będzie bardzo fajnie, a wy będziecie mogli mnie obgadywać :D
No bo przyznajcie, macie mnie dość. Np. Nat sie fochnęła bo nie chciałam się w jakieś gówienko bawić xd Więc jutro będziecie się bawić beze mnie. Nawet jakby to było coś fajnego to bym nawet o tym nie wiedziała, no bo przecież nie ma to jak jednego człeka na chwilę lub dwie odstawić a drugiego wziąć cnie? Zaraz będzie jeszcze większy foch bo tak napisałam, eh takie już życie. 
Przejdźmy do innej sprawy xd
Jak tam blog? Jest już wiosenny ale tamta głupia przewijaczka już jest przez dwie zmiany fioletowa >.< a ja nie umiem jej znaleźć XD
No i sprawa z Żanetką, mam nadzieję że będą od niej świeżutkie posty :) Nawet jakieś zapowiedzi jej super filmów to już by było super, i byłoby dużo więcej wiadomo O: I wgl byłoby fajnie D:
Oksz to już na tyle, może coś dodam jeszcze.

Pozdrawiam- xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)