Menu

niedziela, 23 lutego 2014

JESZCZE 5 DNI!! + 0 ZGŁOSZEŃ WTF?! O.E+ONA PIERDOLI HANNE MONTANE?! HAHA O.O+ATRAKCYJNY MĘŻCZYZNA O.O HAHA XD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym wam przypomnieć o konkursie W KTÓREJ JEST WYGRANA VIP ELITE i w takim razie postanowiłam podać wam stronkę do bloga Ilony (Ilonajla11) która chciała żebym z nią pisała posty, chociaż i tak tego prawie w ogóle nie robię bo jakoś tutaj piszę dużo XD ja nigdy nie mogę nie mieć tematu do pisania posta normalnie zawsze dziennie muszę napisać parę XD (no chyba że mnie nie ma, albo nie mam neta) :( XD no to oto link, tam wszystko o konkursie przypominam że Ilona ogłosi wyniki, bo to jej e-mail więc jeśli nie będą na czas pytajcie Ilonajla11 :) oto link: >>>KLIKNIJ<<< możecie mi zadać pytania co do konkursów na MSP, na GG, na blogu gdziekolwiek :)

Teraz ta druga moja sprawa..........
0 zgłoszeń?! chodzi mi o to, że nikt nie zgłosił się do konkursu a do wygrania 1000 SC bez wchodzenia na konto ....... Jeśli już nikt się całkiem nie zgłosi bo w tamtym konkursie byłam zadowolona 10/10 osób się zgłosiło a teraz? teraz jest większa nagroda i są TRZY miejsca, a wtedy jedno ;/ dawajcie no! :P jeśli nikt się nie zgłosi no to niestety będę zmuszona usunąć ten konkurs, bądź po prostu odwołać go :() oto link do konkursu jeśli ktoś nie może znaleźć, bo wiem że już dużo postów go najechało, ale taka już jestem lubię dla was pisać XD >>>KLIKNIJ<<< XD


A teraz ja patrze a tu takie coś mi wyskakuje O.O ona pierdoli hanne montane ? hahaha xd




Teraz coś o "atrakcyjnym mężczyźnie" hahaha xD




Dziękuję ;3
W następnym poście mój sposób na modę! :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)