Menu

wtorek, 25 lutego 2014

INFORMACJE DLA UŻYTKOWNICZEK Lira35 oraz Belieberka@1

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat tego posta poświęcam specjalnie dla was :D widziałam Wasze prośby o zrobienie dla Was gifa przeze mnie :P tak, zrobię wam, robię je za darmo a mało kto robi więc jeśli jest to nadal akrualne napiszcie w komentarzu że się zgadzacie, a zacznę niebawem robić wasze gify :)

Słuchajcie jeśli chcecie wystarczy napisać, czekać na moje potwierdzenie, i czekać aż zrobię :D
tu nie ma co się bać, wiecie że ja robię rzeczy za darmo kochani :)

I jeszcze coś dla Belieberka@1 oraz Lira1
Jeśli macie jakieś konkretne wymagania co do tego gifa (jeśli chodzi o kolor itp...) to także napiszcie mi w komentarzu i koniecznie napiszcie mi co mam napisać na gifach, bo jeśli mam dużo zamówień robię ich max 2-3 slajdy, więc pisać co chcecie mieć napisane na każdym z nich :D

Dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. Tak, ja Belieberka@1 2 slajdy z napisem Belieberka@1 a za drugim razem Pozdrawiam ;* a kolor taki leciutko różowy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualne ;) To ja lira35. W pierwszym slajdzie napis "Pozdrawiam lira35 ;**", animka "Blow Kiss". W drugim slajdzie napis "The most beautiful moments in life you have planned. They come alone...", i kolor taki jak w gifie dla Wikus Pikus w slajdzie gdzie jest napisane "Pozdrawiam Wikus Pikus ^^ ;*" i animka jaką Ty wybierzesz ;) I jeszcze bym chciałabym żeby były tam jeszcze 2 slajdy których wygląd Ty wymyślisz ;* Pozdrawiam lira35 ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)