Menu

środa, 12 lutego 2014

Heloł C: :D XD

Siemaa.
Tu Wika (xWikusiaxX).
Siedzę sb właśnie na informatyce bejbsy ;* Jako jedyna narazie mam 6 ze sprawdzianu :D
I skończyłam wszystko tydzień temu, a teraz inni dokańczają tabelki z neta i poprawiają ale nie ważne XD. Więc tak, dzisiaj może pogadam z Nat bo jej mama w końcu idzie do pracy :D <3
Patrzę co ludzie robią i mam lipę, bo na fb nmg wejść -,-. Ale cóż, wytrzymam do 13:35 xdd.
Dobra może w tel zapiszę sb pomysł na posta z msp. JEEEJ juterko się zbliża i... NEV BLOG! <3 Jutro już nowa kolekcja, więc czekajcie kochani ;*. Tło już dawno zrobione, jak nudziło mi się z Nat :*.
No i wgl dziękuję Nat za to co mi pow. przez tel <3 Ale wam nie powiem, bo będzie tłum chętnych ;D
Czekam na kontakt z Wicią ;C Nie ma tu na infie flash'a i nmg zainstalować bo wiecie sami... :c
 A Wicia jest w Polsce i neta jej odcięli ;C
Huhuhu rozgadałam się XD Do zobaczenia około 14 jak wrócę i zjem obiadek ;* :*

Pozdrawiam- xWikusiaxX <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)