Menu

poniedziałek, 24 lutego 2014

:o PRZYPADEK? (COŚ DLA JUSS XD)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak się pożegnałam z juss, bo chciałam iść spać to poszłam jeszcze do niej, ale jej nie było więc wyszłam i poszła na msp nagle weszłam sobie w forum "zazdro?" i napisałam "XD HMM" czy coś takiego, żeby zjechać na sam dół ja patrze a tam nissia2013 ;OO jaką pompe cisnełam xd więc napisałam "WSZYSTKIEGO" XD ale jaja, ja patrze a tu takie gały, to juss :O:O:O XDD  tu fota:


Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to trudno, mówię że to notka dla juss XDD

Ok to na tyle :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)