Menu

niedziela, 9 lutego 2014

dupa, dupa, dupa -,-"+ info dla juss ;-;

hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jestem mega zła..... Jutro mam konkurs z religii, kartkówkę z polskiego, angielskiego i z geografii..... Uczylam się dziś prawie Cały dzień i na dodatek sprzątałam z nudów rano.... Lubię sprzątać, to dobrze wpływa na moją psychikę czasami gdy jestem zla .... Na dodatek nie mam kompa, neta i muszę co jakiś czas pisać posty z fona mamy -,-" zero wsparcia, zero samopoczucia nawet nikt nie pomaga jedynie Wicia ze mna gada, i cos robi mi na koncie, dziekuję Wikus c: aha i cos dla juss.... ;-; ja gadalam wtedy z Wika przez Tel jak pisalas jaka to ja zla ze trzymalam jakiś sposób na kase i wam nie powiedzialam pff hahhaa tak sie sklada ze ktoś mi to powiedział 2 dni temu nie powiem kto bo obiecalam ze nie pow. nikomu ale dobrze wiesz kobieto ze neta nie mam wiec jak niby mialam wam to pow.? Myśl czasami zanim o mnie cos powiesz za plecami ok.... Zresztą nawet mi nie pomagasz pomimo mojego zdziwienia zastanawialas sie czy mi to powiedzieć ale dziewczynom to juz powiedzialas i nawet pomoglas trudno mam to w dupie sama sobie potrafie pomóc finansowo jeżeli o to chodzi ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

  1. Twój blog jest super!!!!! <333333 Kocham go! ;******

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)