Menu

niedziela, 16 lutego 2014

Blow Kiss ?! o.O

Hejka.
Tu Wika ( WIciaPL>>>) ...
Trochę tego nie ogarniam .:c Bo wszyscy mówią że BLOW KISS jest unikatową animką , mimo to ona jest w możliwa dalej do kupienia :
Nie miałam tej animacji i dlatego starałam się ją znaleźć... Jak widać udało mi się ;)
Znalazłam ją w HIGHSCORES .




Ok animka jest w ( nom można nazwać )"SKLEPIE" , a podobno to jest unikat :O Może już nie... Sama nwm , ale postaram się coś  na ten temat dowiedzieć ;)

Podobnie jak >NERDSY< One nadal są w sklepach ... Według mnie to trochę głupie i mogli by zrobić je nadal unikatem( XD chociaż są , ale chodzi mi o to żeby nie były dostępne do kupienia).
Przecież jakby były tyko 1 tydzień może było by i lepiej.
Tak samo jak było z tymi "%" Bez sensu-,-
Dodali każdemu LvL
Dużo łatwiej wbić LvL
Nie ma już "%" ,ale nadal początkujący szybko wbijają (Wystarczy że zbiorą prezenty ) ...
Pamiętam jak ja 3 Lvl Wbiłam w miecha xD Wiem ,wiem długo ale byłam jeszcze takim małym nie ogarkiem xD.
Nom chyba tyle :c

Pozdro WiciaPL>>> ;**

1 komentarz:

  1. Nie to nie kupiłam chciałam kupić te serca na nogę ale się nie dało ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)