Menu

środa, 26 lutego 2014

ANIMACJE!! KOLEJNY ZWROT!+GIF BELIEBERKA@1 :)

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chciałam wam teraz o czymś powiedzieć, a mianowicie o tym że kolejna animka wróciła!! to już druga w tym chyba roku XD tym razem wróciła animka "Sit Down" czy coś takiego, zresztą zaraz dam wam fotke :D .......... Dlaczego kolejna animka? ponieważ już wróciła "Blow Kiss" o której napisała Wicia w którymś z naszych postów :D
Gdzie znajdę te animki?
To bardzo proste, wystarczy wejść w Highscores>animacje, i poszukać, nie jest ona daleko tylko na którejś stronie :D :)

Oto animka sit down jeśli ktoś nie wie o którą mi chodzi XD


Teraz coś dla Belieberka@1 i jej gif, o którego mnie prosiła :P jeszcze tylko lira czy jak jej tam XDD


Mam nadzieję że ci się spodobał :P

Dziś wieczorkiem, jess weszła.......... Bardzo zatęskniłam ona zresztą też :( długo jej z nami nie ma, nie chcę tak :( teraz gra na simsach i na stardoll ........ Wielka szkoda, wszyscy tęsknimy

W następnym moim poście:
Wpadka na MSP!+Coś o oczach z msp o.O
XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)