Menu

wtorek, 11 lutego 2014

1 dzień bez neta O.O + wieści

Hey c:. Dziś nie byłam prawie na necie. Dopiero teraz jestem :(. Dziś mój tata dzwonił do szkoły, aby sekretarka mnie zwolniła z dodatkowej matematyki. Zwolniła oczywiście xd. Jak wróciłam do domu od razu jechałam do babci z rodzicami. Musieliśmy z nią jechać do szpitala, bo nogę miala złamaną :/. Krótka notka, bo nwm o czym pisać ;c. Hahahaha przypomnialo mi sie. Na muzyce mamy odwalic jakis teatrzyk w grupach hahahhahah. Ja bede czerwonym kapturkiem O.O HAHAHAHHA XD. MÓJ KOLEGA KTÓREGO ZNAM JUŻ Z ZERÓWKI BĘDZIE WILKIEM O.E.
HAHAHAHHAH XD. JUŻ SIĘ BOJĘ XD.

I TAK CHCĘ DODAĆ, ŻE NATALA NASZA WKRÓTCE DO NAS WRÓCI <3.
Zostało jej jeszcze 9 dni C:.
Czekajcie cierpliwie ;**

P.S. Jak będą błędy to sorki piszę z tabka ;p

Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)