Menu

czwartek, 30 stycznia 2014

Znowu Wracam Hahaha XD + Moje dzieło ;-; xd

Hey Miśki ;*. No to tak. Miałam małą kłótnie z dziewczynami, ale jest już spk :). Przez czas tej kłótni zostałam wywalona x.x (niestety ;-;). Dobra, było i minęło XD. A więc teraz moje dzieło ;-;


Może nie za specjalnie ładne, ale mojemu tacie się podoba XD Haha XD.
Ja i Dominika (Moja kol z klasy, Firley na MSP xd) rysujemy najładniej z klasy, co z resztą wszyscy o tym mówią ;p. Dobra, nie ważne c: xd.

Dziękuję Ci Wikuś za tą ostatnią szanse c:.
Babki, pamiętajcie, że baardzo Was kocham *.* ♥
Nie będę wyróżniać, bo pomyślicie, że jak jakaś jest na samym końcu to jest najgorsza ;c 

Kocham Was ;** ♥




Pozdrawiam *.*                                                     
nissia2013 -  JuSS                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)