Menu

niedziela, 19 stycznia 2014

Znów odejscie juss -,- + kogos nowego do bloga!+ Walentynkowy blog! :-) ;**

hey wam!
tu XxPorshiaXx-Nat znów piszę z telefonu mamy... XD ale jak tytuł mówi znowu odeszla juss trochę tak, a trochę nie bo ona napisała żeby ją wywalić i ze ma to w dupie a z drugiej strony wykopałam ją z bloga więc juss (nissia2013) nie prowadzi Już z nami tego bloga i poszukujemy osoby która ma doświadczenie w prowadzeniu bloga, bo wlasnie tworzymy walentynkowy wygląd bloga i już ten ktoś ma okazję być na nagłówku także super :) Mam takie wiesci ze byc moze będzie to Lady Zanetka. Ale jest jeszcze niezdecydowana bo napisala ze byc moze w wakacje bysmy ją dodali ale nic ustalone kochani :) Oczywiscie juss wywalilam z bloga za to ze mnie ciągle o coś oskarża i mówi ze mam jakieś dupsko i ze mam cipe owlosiona hahahaha wezcie nie normalne -,- wiec ja ją tez zaczelam wyzywać i wyszlo szydło z worka jaka to moja najeczka. Trudno taki juz swiat. Oczywiscie przepraszam za bledu w pisowni bo pisze z Tel jak mowilam. Aha i jutro w końcu net :D

Pozdrawiam
XxPorshiXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)