Menu

sobota, 18 stycznia 2014

Yyyy żal? ;___;

Hej
Dzisiaj post dla szanownej pani Juss. Chciałam ci powiedzieć z Nat, że:
po 1. nie wysywałyśmy cie od szmat
po 2. skąd jakaś tw "fanka" ma wiedzieć co my robimy? I wcale nie obrażałyśmy cię
po 3. Nat przekazuje: "Ja muszę specjalnie pisać posty na tel, a jej (Juss) nie chce się ruszyć dupska i napisać. Czasem tylko mówi o swoich jakże ciekawych wirusach. MY NIE JESTEŚMY DOBRE Z TEGO DZIAŁU W INFIE." Ok. Mam 6 z infy, ale nie z jakiś wirusów.
po 4. Masz do nas pretensje że nie mamy cię w opisie. A sama masz swojego franqa zawze na 1 miejscu. Chyba, że Nat się upomni to już ją dajesz a potem zmieniasz.
po 5. Nat: jeżeli uważasz, że będziesz nas ignorować to się mylisz, bo jak nie to wylecisz z bloga bez powrotu bo tego już za wiele było i jest.
To już mniej więcej na tyle. Jak już Nat kiedyś wspomniała: "kablujesz na nas a sama to robisz i o sobie już nie wspomnisz". Na to wychodzi, że myślisz tylko o sobie, nie lubimy takich zachowań a tym bardziej takich ludzi.

Pozdrawiamy- xWikusiaxX i XxPorshiaXx

3 komentarze:

  1. PO 1. WYZYWAŁYŚMY*
    PO 2. MOJA FANKA BYŁA NA CHAT W TEJ CHWILI I WSZYSTKO WIDZIAŁA CO O MNIE PISZECIE
    PO 3. TY SIĘ KURWA NIE WYMĄDRZAJ, BO DOSKONALE WIESZ, ŻE LEDWO MI STRONKI ŁADUJE ( BLOG RÓWNIEŻ ) A PAMIĘTASZ KIEDYŚ JAK DAWAŁAŚ MI RÓŻNE CIEKAWE RZECZY DO ZWALCZANIA TEGO? HMM? -,-"
    PO 4. FRANEK JEST MOIM MĘŻEM I TO JEST CHYBA JASNE,
    PO 5. WYWALAJ SE MNIE MAM TO W DUPIE

    TO CHYBA WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 1. no chyba nie
      po 2. my nie gadałyśmy wgl na chacie tylko przez fona -,- "fanka" hmmm wika?
      po 3. dawałam ci rady, ale to już jest wkurzające i ciągle nam tym trujesz głowe
      po 4. Taq ale zawsze mówisz że Nat najważniejsza itd a teraz włąśnie wyznałaś że on jest ważniejszy.
      po 5. Nat zamieni w poniedziałek z tb kilka słów. Aha i jak masz to w dupie mg zrobić to teraz tylko że Nat i tak ci trochę opowie i będzie gorąco ^_^

      Usuń
    2. Juss jak masz to w dupie to ok zrobimy to :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)