Menu

czwartek, 30 stycznia 2014

WSZYSTKO GOTOWE+ TO CO MYŚLĘ

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jak widzicie, wszystko jest gotowe, moim zdaniem jest super! :D co wy o tym sądzicie? :D mnie się bardzo podoba, może nie jest aż tak karnawałowy, ale daję dużo znaków co do tego kroku i jeszcze te znaki zodiaku... :D Dziękujemy Wam wszystkim za tyle wejść, za komentowanie mile postów, za bycie miłym, za bycie Z NAMI ♥ Kochamy was bardzo ;**;**:*:*:*:*:**** ♥♥♥,♥♥♥ nigdy nie wiedziałam jak to jest mieć tylu wspaniałych ludzi koło siebie, nawet jeśli to niewielka ilość, KOCHAMY! :* WSZYSTKIE BARDZO WAM DZIĘKUJEMY! jak wiecie Wika pogodziła się z Juss, Jess no nie poszło to tak jak po mojej myśli teraz tylko siedze zmulona ale nie będę mówić dlaczego, dlatego że chciałam zgodę zgodziłam się na układ Wiki i zgodziłam się nie mieć najki....... w sensie że wszystkie jesteśmy najkami, kiedyś było podobnie ale każdy miał kogoś przy swoim boku rozumiem Wikę bo wiem że mogła się czuć odrzucona, wiem co to jest bo właśnie chyba teraz na mnie wypadło XD ale ja się tym nie przejmuję jest mi dobrze taką jaką jestem, i nawet jak mam być sama mi to nie przeszkadza kiedyś zawsze byłam sama i masz rację nic mi się od tego nie stanie.......

To na tyle :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)