Menu

niedziela, 5 stycznia 2014

Wróciłam! xD+Jak zrobić serce na laptopie itp............ omg xDD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat przepraszam, że dziś nic nie pisałam, ale byłam dziś cały prawie dzień na dworze :D więc teraz coś napiszę krótkiego, ponieważ na msp byłam na godzinkę rano :P byłam we wrocławiu w ikei i pojechaliśmy do magnolii, ale jednak do galerii w innym mieście :P

To teraz sprawa z tym sercem na laptopie i tymi buźkami, wiem że bardzo dużo osób wie jak to zrobić ale niestety dużo osób które posiadają laptopa nie wie jak je zrobić, a więc dla osób mających laptopa:

Jak zrobić serce? ( ♥ ) przyciskasz na laptopie klawisze: fn+alt+l
Jak zrobić bużkę ciemną? (☻) przyciskasz na laptopie klawisze: fn+alt+k
Jak zrobić buźkę jasną? ( ☺ ) przyciskasz na laptopie klawisze: fn+alt+j
Jak zrobić różne wzorki? ( ♣ ) przyciskasz na laptopie klawisze: fn+alt+u
( ♠ ) przyciskasz na laptopie: fn+alt+o

I TAK DALEJ............ PRZECISKACIE TE WSZYSTKIE KLAWISZE JEDNOCZEŚNIE, MOŻECIE ZROBIĆ TAKIE WZORKI TYLKO Z LITERKĄ NP.: L A POD SPODEM MA LITERKĘ "3" na jakiś inny kolor, w moim przypadku jest to pomarańczowy :)

Ok to chyba na tyle xDD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)