Menu

czwartek, 30 stycznia 2014

Wielkie dzięki, miło było+ to już chyba mój czas i koniec bez początku moich pięciu minut.

Hej.
Tego posta piszę po prostu normalnie z wielkiej radości - ,- 
Fajnie, że ona teraz go prowadzi, a ja muszę odejść.
Wgl mnie nie rozumiesz ... Pomyśl sb że nienawidzisz kogoś a to moja naj i daję ją na bloga. Ludzie no litości!
To jest mój wróg. Ja specjalnie dla Ciebie, nie dodałabym takiej osoby której nienawidzisz i nie chcesz do bloga gdyby mi nawet zależało.
Widocznie moje pięć minut się skończyły. Widocznie muszę więcej czasu spędzać z prawdziwymi przyjaciółmi, niekoniecznie na kompie.
Chociaż patrząc.. moje pięć minut nawet się nie zaczęło. Zacznie się jak rozkwitnę w siatkówce moim największym celem w życiu i na Kwiatku, Kwiatonator's itd. Kocham was ;* Ale to nie post dla nich tylko dla Ciebie Nat.
Czekam na swoje pięć minut. Na pewno się kiedyś ujawnią. 
A wam życzę powodzenia. Chyba że jednak przemyślisz co czuję i dodasz Jess a nie ją.
To tyle, pozdrawiam.

xWikusiaxX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)